1. november 2008

Because the sky is blue, it makes me cry.


Det er lørdag og jeg føler meg utrolig venneløs. Jeg har jo ikke pratet med flere enn tre stykker, men en av dem skal på date, den andre skal ut i gokk og den tredje leker cool og svarer ikke. (Dust forresten.) Så her er jeg da. Jeg har masse sjokolade. Jeg har pottis og jeg har 256 filmer. Men jeg er med meg selv, så det er dritt. Æsj. Jeg er så klagefant. Jeg vet akkurat hva jeg har lyst til, men jeg greier ikke å ordne det. Og etter alt Tobias fortalte i går burde jeg få til hva som helst jeg har lyst til. Liar ass, Toby. Thea skal jo til Sørumsand i dag. Og Kris er her. Tobias skal til Lillestrøm og dra på date med Julie. Så rart at han ditcher veninna si som whiner for å dra til tits og kos. Mann ass. :P Neida, jeg hadde gjort det jeg også. Men jeg kan liksom ikke. Jeg har mange muligheter, men jeg har bare lyst til en ting tror jeg. Ja, jeg prater fortsatt.
Kjefta, legg dere sjæl.

Jeg og Aleks er shærester.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Whææææææ, Sigurd ta meg med på alle de 4 millioner festene du er på hver forbanna helg for jeg kjeder meg så forknulla heftig og er aldri med dere (!!)

Well fuck thee, lady.

Oppfølging er no' dritt.
Si fra hvis du kjeder deg da, kan ikke akkurat ta høyde for det, så kule bestevenner som du har.
Det var fest hos Philip på lørdag - Det var fun, og jeg veit du innerst inne ville dratt.. Iallefall hadde hatt relativt lyst.

Agnes. sa...

Kjefta mann! :D Fredag var bæsj. Jeg kan ikke dra på fest fordi jeg vil være med tre stykker. Det veier på en måte ikke opp med resten av shitfacene tilstedet. :D

Fuck thee right back.

Åååå.. Philip hadde vært utrolig morsom å kunne fått sett igjen. Men jeg blir jo uansett ikke invitert til de fittefestene da. :S Lost cause. Det er derfor jeg sitter og stirrer i veggen i helgene.

Anonym sa...

Oppfølging, missy.
Seff hadde du kommi, men du kontakter oss jo fæn meg ikke, så er ikke så rart vi GLEMMER deg..

Ikke jeg da, seff, siden jeg hadde major crush on ya på ungdomskolen, not, men jeg tenker i de baner at du har 4millioner kulere venner som du kan henge med.

Agnes. sa...

:(

Men ikke du nei.

..ikke vær slem.

Anonym sa...

Lyst på gavekort eller? gratis :))

http://www.gratisklaer.no/Register.asp?r=6708