5. januar 2009

And the breeze will touch your hair, kiss your face and make you care.


Jeg har vært utrolig rar i det siste føler jeg. Jeg har prøvd å løse masse knuter i hodet mitt, men det går liksom ikke. Alt er bare masse rot inni meg. Må organisere hjernen min før skolestart.
Ævh. Surr og tull. Ble ikke borte med det nye året, nei.

Jeg har sett et par fine filmer i det siste. Som for eksempel The Unbearable Lightness of Being som jeg ikke gidder å forklare engang, men jeg kan si at den er basert på boken og er så lang at den er fordelt på to DVDer.
Så også Interview med Steve Buscemi og Sienna Miller. Veldig..sterk film. Eller.. Kanskje ikke sterk, men det er sterke elementer i den. Også fikk jeg så lyst til å ha en skikkelig alvorsprat med noen etterpå. Hiih.

Jeg er ikke helt på bloggingen i det siste, men det gjør liksom ingenting. De to som leser bloggen min (oi! Fire! Ole Martin også. :D ) overlever nok om jeg ikke gidder mer. Men jeg regner med at jeg blogger mer om det skjer noe i livet mitt. Og atm står ting stille. Eller ikke helt stille da. Jeg skal få en Holga om en uke eller to. Er litt usikker, får ordne noe med Julie når hun kommer hjem fra Kæliffornja. Også skal jeg bestille en ny veske til meg any day now. Ja, det finnes grenser for hvor vintage en veske kan se ut før den bare ser ut som søppel. Og det er jævlig nerme nå. Spesiellt etter at det var en major vannlekasje i vesken i dag morges og jeg greide å ødelegge The Lost Boys filmen til Ulrik, men han fikk 100,- så da er det greit. Og jeg er blakk. Men rett skal være rett. Jeg hadde aldri tilgitt noen om de hadde fucka til coveret til filmen min (selvom filmen funker), så derfor ga jeg han penger. Anywho. Vesken min ser ikke ut.

Jeg har blitt helt sykelig obsessed med Odyssey & Oracle-albumet til The Zombies. Arrrr!! Får veldig sommerfølelse av den og det trenger jeg selv om det er ispels ute og jeg får tårer i øyene bare av å se ut av vinduet når det er soloppgang. ^^ Men The Zombies! Woo! Hør på den: The Zombies - Changes. Og Vær så snill og IKKE se på videoen. Kanskje etter at du har hørt sangen åtte ganger først og fortsatt får frysninger av koringen. Arr. ^^

Jeg er utrolig bekymret for hvordan det går med meg på skolen, fordi det går ganske dårlig og jeg har gått ned utrolig mye i snitt og fått advarsler og alt selv om jeg ikke har skulket en eneste gang i løpet av skoleåret. Nón! MEN! Jeg har vært mye syk og er man syk to torsdager går man glipp av fire engelsktimer og har plutselig fare for ikke grunnlag i faget. Fantastisk!
Også er det HTML, da. Jeg begynnte nesten å gråte i går fordi alt var bare fuckedup. Og siden jeg ikke kommer til å greie å bli ferdig med den siden jeg ikke kan dette, kommer jeg til å stryke i HELE faget og dø av skam og miste motivasjonen min. For det har jeg gjort faktisk. For når det har gått så dårlig og de nye medialærerne våre er så utrolig negative og strenge, så har jeg på en måte skjønt at det ikke er noe vits og gitt opp. Vet at uansett hvor hardt jeg prøver, så er det ikke nok. Møkkalærere. *Cry*

Æsj. Stresse pga skole 28 timer før skolestart blir for dumt. Men jeg er stresset og liker det ikke. Trenger kos. Trenger spoon!
Ah.. Frivillige?

Det var et helt innlegg ikke om hva jeg har gjort i dag, det.

6 kommentarer:

Nincompoop sa...

jeg leser bloggen din hver gang du legger ut noe nytt.
hah! FEM!

Agnes. sa...

Okaida. Fem. :D

Anonym sa...

joda, men jeg skal ha for at det ser glansfullt ut da, det gjorde det ikke på hove.
du er ingen quitter agnes, du fixer det du vil

Agnes. sa...

Joda.

Anonym sa...

seks! jeg leser også flittig. er dog ikke liike flink til å kommentere :)

kjenner til mediagreia og dumme lærere som aldri blir fornøyd, uansett. litt glad jeg er ferdig med det der. og hos oss var det bestandig sånn at de i klassen som laga dårligst produkt MEN best rapport fikk seksere. urettferdig.

the zombies er fine. fine som en agnes.

Agnes. sa...

Nei, ikke flink til å kommentere, nei. :P Men det går bra, fordi det er ikke jeg heller.

Alt på skolen er så inmari urettferdig. Også skal jeg levere en oppgave, men får ikke hjelp fordi læreren min måtte hjem og ha rørlegger på besøk. Pft. Hva gjorde jeg da? Leverte uferdig produkt. Æsj.

Thi.. Fin du óg. ^^