21. januar 2009

Cry, cry like a baby.


Jeg må bare si at jeg er imponert over sovevanene mine (hittil) i år. Selvom jeg sover i sofaen hver natt og sengen min har blitt en utvidet garderobeskap, så sovner jeg sånn ca før tolv hver kveld og står opp halv åtte hver dag. Ganske sykt, jeg vet. Haha!

Jaa.. Nei. Hadde Kimbesøk i går. Det var fint. Vi så på talen til Obama og spiste taco og så The Dark Knight på den søte TVen min som ikke takler alle action-lydene og sier "BrrrRRrrrrr.." Nydelig.

Nå sitter vi i auditoriet og skal bli tatt bilde av. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer, jeg.

Legger til bilde som heter "Obamas posessions". Jævlig kult.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg er også imponert over at jeg ikke har trengt å ringe for å vekke deg på lenge nå.
sup with that nigguh?

btw; julie m/ vinglass i headeren din?

Anonym sa...

Ikke en eneste Spike Lee Joint blant Obamas posessions/obsessions..

In lack of better words; Failure.

Agnes. sa...

Jules: Men du pleide uansett å ringe sånn ca ti på ni, så jeg ikke hadde rukket skolen uansett. :P
Ja, det er deg pus. ;)

Sigurd: Vel. Jeg likte den. Typisk deg å være negativ.