16. januar 2009

I thread him on inside of mine and we are one.


Øæh, det snør. Blæ. Skulle hatt lesbeskoa mine. Robin Hood-skoene funker ikke så bra mot kulde. Rart det der. Er forresten ovrrasket over lack of reaction på bildet som jeg la til i forrige post. Synes den er fab jeg ass. XD

Jeg har fått rippe fem CDer av Jules i dag og jeg gleder meg masse til å lege dem inn på iPoden min, så jeg kan høre på noe nytt. På en måte vaffal. Takk Julie!

Vet dere hvor jeg var i går eller? Nei? Oslo? Jo, det også (takk for maten IGJEN Toby, ily bby), men jeg dro til Lillestrøm (faktisk) med folk for å se A Clockwork Orange-oppsett (teatergreier) av Ole Martin og co. Det var meg og Jules, Åsmund, Nader, Kjersti og Silje og Siggi som så på og det var veldig kult. Jeg blir aldri med på sånne ting, så jeg er glad for at jeg gjorde det. Flinke-flinke barn. ^^

Har svart på brev fra pappa som jeg fikk en stund før jul. Dummemeg svarer ikke noensinne. Joda, jeg gjorde det jo nå. Det var bra gjort. Også fant jeg ut at mormor kommer sammen med ONKELEN MIN OM IKKE SÅ LENGE! Woho! Jeg elsker onkelen min. Han er ett av forbildene mine. Inrømmer det til dere. (Vi snakker om buddhist & grafisk designer-onkelen ikke DJ & kunstner-onkelen) Diggerdem begge to. Snart får jeg bilder av pappa også som han tok i sommer av meg og onkelen min og allesammen. Det blir fint å se dem. Interesting to know? Oh yes.

Næh. Nå må jeg gjøre ting. Må komme i gang og finne ut av litt av hvert. Har mye på gang og vil bli ferdig med ting. Så jahh.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hjertelig takk skal du faen meg ha for å nevne meg til sist.

Silje var au der;-)

Anonym sa...

Bloggmention! :-)

Agnes. sa...

Jafaen, Silje! :D Thihi.
Seff får du bloggmention Ole etter å ha vært en så fin Alex.

Anonym sa...

Depomed Free Drug Samples

http://www.elliotforcongress.com/ - finasteride online
Scientists and even the government have all conducted studies and there are men all over the world who have been using Propecia with great results.
[url=http://www.elliotforcongress.com/]buy finasteride[/url]

Anonym sa...

Jamie Wagner Molecular Medicine
http://showcargocar.com/ - purchase valium
Panic attacks happen in public quite often for some people because they fear crowds.
[url=http://showcargocar.com/]valium without prescription[/url]