21. januar 2009

But not yet, she said.


Jeg har fått så vondt i ryggen av sekken min at det er vondt å puste. Æsj.

Men ellers har jeg egentlig hatt en vee-eeldig fin dag. Beste dagen på lenge faktisk.
Alt gikk flott på skolen og ikkenoe mas og gratis sjokoladebolle og mat i Bistroen og skremming av førsteklassinger (helst gutter som ser litt uselvsikre ut som jeg kaster meg oppå. Bokstavlig talt. Søte da, skal ikke mose dem.) og Vogue og latter.
Også gledet jeg meg til å dra på jobb i dag. Fordi at jeg hadde et lite håp om å få besøk og jeg visste at min fine CMY Holga lå og ventet på meg.
Jeg FIKK besøk! WOHO! Av Julie Aida og Sondre som gadd å sitte og svette hos meg i en time før Maren kom og de baila. (Hvis Sondre også slenger på en bloggmention med links, så har vi hypet hverandre veldig i dag. Bortsett fra at jeg ikke har hypet noen. Jeg har fem lesere som sagt. Øøø.. Poenget vaar.. Jo!: ) Det gikk litt greit egentlig, for da lekte jeg med kameraet og ryddet i butikken og solgte litt ting. De kom tilbake MED pølse! Og det gjorde den kjekke vakten også. Han kom med nøklene til butikken mens jeg ventet på å låse også stod han og de tre andre fine og så på meg mens jeg låste. Gikk bra, slapp av. Jeg pleier alltid å bruke dritlangt tid fordi at hengelåsene er helt for lævlige å få på, men greide alt fort og vakten sa noe morsomt og jeg bare "ja, ikkesant! Hahahahaaa!" og det var lix så amazing. :D Vi skal gifte oss og få mange hester sammen.
Også på toget hjem så jeg ferdig Kung Fu Panda. Haha! Den er kul. Jack Black er ikke kul. Men stemmen hans er det. Også kokte jeg poteter som jeg spiste med basilikum og rømme og nå ligger jeg i sofaen og er veldig klar for å sove. Jeg skulle egentlig leke meg Lisell og Ingrid i dag, men jeg har tydeligvis ikke nummeret til Lisell og når jeg ringer Ingrid, så kommer det sånne rare lyder. Men vi får gjøre det en annen gang. Kanskje jeg får besøk av Toby i natt. Tror egentlig at han ikke gidder, så vil ikke regne med noe.

Hiih. Jeg har en Holga.
Og fine venner. Og bekjente.
Og mange filmer å fremkalle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaahhaeha hester hahahhea

Anonym sa...

"A username and password are being requested by http://www.preik.no. The site says: "Password protected area""

Ah, come on... Kommer opp et særdeles plagsomt vindu hver gang vi er innpå...

Anonym sa...

Er det sant? Ææææsj. Skal prøve å ta det bort. På en eller annen måte. :P