28. januar 2009

Heaven at nightime, you're right beside me.


Som noen av dere fikk med dere, ble jeg med på konkurransen til Hundrings. Oog..det er ikke noe GALT i å stemme på meg: her. Hii. Jeg er rett over Mariel om noen ikke kjenner igjen bildet mitt. Deem.. Jeg er tøff. Neida. Joda. Hii. ^^ Blir spennende å se om jeg får noe stemmer at all. Menja. Sånn får det gå.

I dag blir en veldig fin dag håper jeg.. Jeg HÅPER at jeg ser Tobii i dag siden jeg ikke har sett han siden..onsdag forrige uke. Også skal han og Monomen dra på turné til masseslagssteder. Jeg vil også reise. Med dem hadde vært morsomt. But, oh well. Skal til Tallinn om ikke så lenge ooog..gjøre ingenting. Jeg TROR jeg kommer til å se Sam i dag. Og jeg VET at jeg og Julie skal spise i Bistroen. Nei, det gjør jeg ikke, men jeg håper på det. :)

Det jeg skal gjøre på skolen i dag er å pendle mellom kjøkkenet til skolen der alle kokkene lærer å kokkelere og det andre kjøkkenet der de lager søte ting..hva heter det igjen? Oh well.. Jeg slenger ut et par bilder etterpå perhaps. Har allerede fått menge fine. Så bra at jeg er så GAVMILD og lar HELE grafisk-gruppa bruke bildene i MAT-boken vi skal lage. (Tulla, er ikke gavmild, vil bare få credit.)

Gottagetgoingthen.

1 kommentar:

Anonym sa...

For å gjøre stemmen din gjeldene er det viktig for meg at du følger regelverket. Bildet du stemmer på skal postes i et innlegg på din blogg, og det skal også linkes til min blogg. Hehe;)