12. januar 2009

I knew her when summer was her crown.


Jeg ligger i sengen min og hører på iPoden min spille The Zombies under dyna et sted. Jeg småskjelver litt siden jeg har lent meg på albuen min dødslenge, men jeg vet at hvis jeg dynker huet mitt i dyna for å slappe av i tre sekunder, så dør jeg og kommer meg aldri til dusjen. Så jeg skjelver litt i stedet. Dør vel om ikke så lenge.

Visste dere at på strekningen huset mitt - skole er det 17 hauger med bæsj? Sånn skjer når snøen har smeltet.

Etter en fin uke vil jeg ikke at ting skal bli som før. Eller jo, men bare bedre. Ergo jeg har prøvd å få tak i litt diverse mennesker som har blitt borte eller som jeg har blitt borte fra. Uten hell ofc. Vet ikke helt om jeg skal ta hintet og gi opp eller mase. Mase er aldri løsnigen.
Din dumme katt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg får kanskje gitt deg det KJEKKE kameraet i helga, om du jobber? hvis ikke så blir det neste uke, for jeg er helt fullbooka denne uka (serr)

Agnes. sa...

Men hvis jeg ikke jobber, så kan jeg jo møte deg/dere i byen da?