15. januar 2009

I got all the time in the world to make you mine.


Jeg liker 2009. Jeg liker fortsatt 2008 bedre enn alle andre år, men 2009 har vært fin hittil. Sånn circus. Men denne uken her blir ikke finere enn forrige uke. Men det er bare torsdag, så it can still happen. ^^ Spesiellt hvis lørdag blir fint og fylt med fine horer og sjømenn.

Jeg må slutte å kjøpe filmer. I løpet av uken her har jeg kjøpt syv filmer. Til sammen i år har jeg kjøpt 16. Heh.. Jeg er litt teit vet jeg. Men nå kan jeg virkelig ikke kjøpe fler fordiatte jeg har så mange jeg ikke har sett enda. Så da er det sagt.

Hei, jeg synes ikke det er noe gøy å blogge lenger. Neida. Jeg skal tilfredstille mine fem lesere og fortsette. Det er baredetatte jeg glemmer ting jeg vil blogge om når jeg først skal gjøre det. Dummemeg.

I går var fint. Jeg dro til Løkka tidlig på dagen for å ta en grundig sjekk på Markveien og ble én genser, to skjørt, 3 topper og én paljettbolerotinggreier rikere. Finemeg. Også kjøpte jeg Led Zep konsert DVD og Björk: Greatest Hits DVD. OG hårfarge. Hårfargingen var superfail btw. Jeg turte ikke ha fargen i håret lenge, så håret mitt et bare bittelitt lysere. Dummemeg.
Jeg dro også til Villa Paradiso og spiste jævlig digg pizza. Det var fint å se Tobias igjen, har ikke sett han på en uke. Aldri skjedd før. Nesten.

Mmmh.. Jeg hadde verdens fineste dag på tirsdag..trodde jeg. Vi var på utdanningsmessen og det var seff kos å gå rundt å bli helt uggen i magen av å ikke vite noenting om fremtiden sin. Også så jeg en spøkelse. Det var skummelt og det rulla rundt i magenmin. Eew.. Vil ikke ha det sånn mer. Da bestemmer jeg for at det ikke skal være sånn mer. Flinkemeg.

Jeg savner herr. Flo Rida btw. Var fint at han var på besøk.

Jeg har blitt forelsket i en vakt på Arkaden. ^^ Han er snill mot meg og smiler hver gang han ser meg og sier ting som "Hei, du." Og "Der er du ja." Og smiler fint. Også en gang han var innom meg, så pratet vi (om Hello Kitty-bamsen btw) og jeg sa at jeg kommer og leverer nøkler etter at jeg har låst også sa han søtt mens han så på meg "Sånn som du alltid gjør." og smilte. Han elsker meg også. ^^

Jeg vil ta en (tusen) tatovering(er) asap. Misunner Ina og Ingrid. Jeg vil jeg óg! Skal foreslå til pappa at jeg kan få det av han i bursdagsgave. Jaa! Men jeg vet ikke hva av de tusen tingene jeg skal ta først. Seilskiptinggreier (nei, ikke piratrelatert).

Jeg hadde dødd på jobben uten kabal btw. Heltsykt hvor mye den hjelper når det er ingen i butikken og jeg ikke har noe å gjøre. Dæsken.

Mh.. Jeg er 47 år gammel i språket.