16. januar 2009

Væren - Zodiakens bølle


Som vær vet du hva du vil ha, og ingenting kan stoppe deg. Det resulterer i at du er høylytt, egosentrisk, hensynsløs, herskesyk og agressiv bølle som skremmer vettet av alle du møter.

Kjærlighet og sex
Værer mener at i krig og kjærlighet er alt tillatt, og bruker kløkt (les: løgn) og sjarm for å få det som de vil. Når det kommer til sex, slår konkurranseinstiktet inn for fullt. De vil høre at de er den beste og deiligste elskeren som partneren noensinne har hatt. Men når værer har fanget sitt bytte, går de kjapt lei, og finner seg noe nytt å leke med.
På plussiden: Du er helt fantastisk å ligge med, og aldri kjedelig.

Forhold og jobb
Du er ingen venn, du er sjef. Du elsker å bestemme over livet til andre, og må være midtpunktet. Det finnes bare ikke nok annledninger for deg å briljere. Dette gjelder selvsagt også på jobb. Rå, frittalende og uten omtanke for andre, er du et mareritt å jobbe sammen med. Og får du sparken, kan det godt hende at du brenner ned hele sjappa.
På plussiden: Du sier klart ifra når noen er kjipe mot deg.

Hjemme hos deg
Der er det party central, og ingen har bedre lydannlegg.

Der har dere meg, barn. Jeg er enig i alt bortsett fra det om jobben. :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

du er enig i at du er helt fantastisk å ligge med?

jeg er ihvertfall enig med alt det første på toppen.

Agnes. sa...

Haha, nei. Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg er å ligge med. Har ikke hatt mange klager, så regner ikke med at jeg er ubrukelig vaffal.

Og ja, jeg er litt skummel.

Ingrid og Lisell sa...

hvor fant du detta?

Agnes. sa...

I Cosmo. :P Heltsykt spør du meg.