27. januar 2009

Sail on silvergirl.


I has ze planz for ze 2009! Woho!
Jeg skal til Tallinn 15. - 19. feb, skal tilbake dit sånn en langhelg etter bursdagen min (mest sannsynlig 30. apr - 3. mai), Hovefestivalen 20. -28. juni, ITALIA med mamma 3. - 16. juli og Øyafestivalen 11. - 15. aug.
Rrr.. Løkkeli'.
Nå er det bare å begynne å spare penger. Ææææææsj..

I dag hadde jeg besøk av Aleks. Aleks er fin. ^^ Vi så på Juno (jeggråtbittelitt) og Forgetting About Sarah Marshall. Vi spiste taco også. Namm.
Det var utrolig interessangt å vite, right?

Men ja. Desverre har jeg ingenting interessangt å skrive atm.
:)
Jeg skal lese Vanity Fair og Vogue. I'm such a fashion blogger. ^^

Også var jeg veldig søt på håret i dag. Thii..

Forresten: Aleks slo meg i ryggraden med en hammer i dag. Aleks er rar. Og har dårlig samvittighet. Best for han.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhå, du er heldig som har så mange planer. jeg har ca ingen planer, jeg :( eller jo, roskilde. ogsåogsåogså er juno fintrist! jeg gråt kjempemasse.

Anonym sa...

utrolig fint bilde :)

kristine sa...

søtt bilde :-)