26. januar 2009

She does everything for me.


Øøøh. Jeg er drittlei Friends og kjelleren min. Jeg vil snurre med kjolen min og være hos folk jeg ikke har vært hos før. Også er jeg lei av å ha vondt i ryggen. :( Booo..

Hei, hva skal vi til helgen? Mhh? Jeg vil bort fra Sørumsand. Jeg MÅ bort fra Sørumsand! Wæh..

Vet dere hva jeg har gjort i dag? Ingenting. Og hatt gym. Og klipt ut fine ting fra blader. Og ryddet litt. Skal få besøk i morgen. Håååper jeg. Mh.

Se på finefine Mr. Pink. ^^ Steve Buscemi tenker jeg. Førstemann å gjette hvorfor!

19 kommentarer:

Anonym sa...

ja, sjokolade?

Agnes. sa...

Ikke rosin iaffal.

Anonym sa...

Wow, jeg blir førstemann... Premie?

Umm, lemme guess:
Because he's a faggot?

Agnes. sa...

Næii. Feil Siggo.

Anonym sa...

Fordi det er dekknavnet hans i Reservoir Dogs, såklart. Jeg er best :)

Agnes. sa...

Da har Sam samlet 20 poeng. ^^
Flinke Sam.
Kjøpte du billett i dag?

Anonym sa...

lol, jeg hadde riktig da, Agnes..

Et nerdespørsmål besvart med et nerdesvar av dimensjoner.. Not really, men hør her.

Lawrence Tierney: ... Mr Blue and Mr. Pink.
Buscemi: Why am I Mr. Pink?
Tierney: Because you're a faggot..

Kremt - *reclaims prize*, thank you very much.

Jeg er og forblir bedre enn dere begge..

Agnes. sa...

Fittefaen, sant det.
Rr.. Du så jo den på fredag or smth. Det er et år siden jeg så den.
Greit, du får 15 poeng, Sigga.

Anonym sa...

Når du mener at du vet svaret er det ikke så vanlig å slenge på et "lemme guess" da vet du, Sigurd ;(

Nei, kjøpte ikke billett i dag. Går bare an å kjøpe fra billettkontoret deres den siste uken før konserten. Tenkte å kjøpe i Oslo i morgen :)

Anonym sa...

Det burde være obvious for dere begge, så jeg tenkte å slenge inn litt cocky "lemme guess", Sammy Jankis.. (Tar du den referansen a? Hvis du bruker google eller IMDb er du bare gay)

Takk for poeng!
Er det førstemann til så-så mange?
Også er det premie? (DET hadde vært moro, det!)

Anonym sa...

Forresten favoritt-Tarantinofilmen min... Tenk..

Agnes. sa...

Sam: Enig og greier. Hvor mye må du legge ut for billetten agentlig? Og har du funnet noen å dra med? Oslo er skummelt ved Spektrum. :(

Siggu: Haha! Competition mellom Deg og Sam da eller? ^^ Det hadde vært gøy. :D I og med at dere er vel de eneste som gidder å kommentere på min blogg. XD

Helene sa...

ååå, jeg vil ha det rosa kameraet! :)

Anonym sa...

Jeg er game iallefall...
(siggo, sigga, siggu.. Venter dritspent på hva du finner på neste gang..)

First prize er...?
Favorittsjokoladen din?
En halvliter eksklusiv mjød?
Sandwich âla Maarja?

Bare lufter noen forslag her..

Anonym sa...

Hihihi ååh, BESTEforeldre :D du er søt.

Agnes. sa...

Menn Sigx, da må vi finne på noen regler da. Hvor mange poeng skal dere samle og hvor mange skal dere få per sprsm?

Anonym sa...

jahhhhhhhh vi vil, men veit du om noe som skjer??

Anonym sa...

Man kan vel aldri bli lei av Friends? :O

Anonym sa...

her er alle hjemme og hos julie har alle aids (evt er forkjøla etc)