9. januar 2009

Tied to that chair, you won't go anywhere.


Dæven. Nå har jeg ikke blogga på lenge. Ikke rart egentlig. (Wink-wink. Nudge-nudge, Jules. ^^)
Uken har bestått av Deep Pearl (et spill, ikke p0rn), diskusjoner om superhelter og mobbing av Dr. Freeze "You're not sending ME to the COOLER", overload av Friends, flørting med vaktene på Arkaden, alvorsprat, lekeslåsing, sladder, småkrangling pga bæsj, soving (fortsatt ikke i sengen), moteblogging/moteblogger-vitser, skolelok, MahJong Tiles, Polyvore.com (heter minxinna er også hvis noen vil se..noe), Vocoder, nye episoden til GG, nye filmer (7 faktisk + at jeg fikk tilbake alle filmene mine av Ul) og masse rart.
Boring? Nææh, not so much.

Åsmund skal forresten ha et innlegg med moteblogging her på bloggen min. XD ily, Ås.

Mh. Jeg jobber i morgen. Kom og besøk. ^^

Meg, Tobias og Kris på nye hos Vidar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nei, bare midlertidig ute av drift :D:D

Nincompoop sa...

"Dæven. Nå har jeg ikke blogga på lenge"

...tre dager?

Agnes. sa...

:D Jeg blogger hele tiden føles det som, så når jeg plutselig ikke gjør det, så tror jeg det er lenge siden. :P