25. januar 2009

There is no reason why my being shy should keep us apart.


Jeg hater å kjøre bil. Haterhaterhater det! Iiiiiih. Jeg og stefaren min kjørte i en time i dag. Først på parkeringsplassen også tvingte han meg til å kløre gjennom Sørumsand, til Bingsfoss også tilbake og til Lystadmoen og rundt der og tilbake igjen. Da fikk jeg lov til å kjøre hjem. Æsjeæsjeæsj.. Det er helt sykt hvordan det føles å kjøre fort. Haha..fort. I 75kmh altså. Man blir litt småkvalm. Jeg ble i allefall det. Også i tillegg, så kjente jeg at det var glatt og det er SVINGETE oppe ved Svingen (mark the name). Iish. Tviler på at det er håp for billappen før sommerferien. Haha. Det var en fin tanke.

I går koste jeg meg skikkelig mest på grunn av Jules, Ole, Siggen og Tommy. Og Synnøve ofc. I går var det ryggvondt, herlig kanelsnurrflette fra BIT, taco, latterlatterlatter, prøvekjøring av little miss Holga, skuespill, sigarer og en lang vei hjem med hjertevondt. Fiiiin dag. Jeg dro hjem fra Ole Martin i to-tiden. Har begynt å få en "normal" døgnrytme igjen.. Eller.. Jeg vet ikke om jeg har hatt det i så lang tid på lenge.

Jeg gleder meg til neste uke. Da skal jeg ordne med Hovepass og Øyapass og se en fin person som jeg ikke har sett på lenge. Eller.. Siden starten av forrige uke. Thih.. Blir fint.

Øøø. Hih.
Nå skal jeg spise yndlingssjokoladen min. ^^ 10 poeng til den som gjetter sjokoladen. Ekstra om du har noe tillegsfakta om hvordan den skal være. Haha.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Walters Mandler som... har ligget akkurat lenge nok til å ikke være klissete-bløt, men som samtidig ikke er kald-hard? :)

Agnes. sa...

XD
Du er fin. Og har rett.

15 poeng til Sam!
Du får fem til hvis du sier om den store eller lille er best.
Og om du har samlet 50 poeng får du en overraskelse i posten. Eller lomma.

Anonym sa...

Danke.. Ich koste meg.

Anonym sa...

Du liker den lille best fordi den er akkurat passe i størrelsen (men vanskeligere å få tak i). Den store er ment for å deles, og du blir kvalm om du spiser den helt alene :)

Agnes. sa...

Sigurd: Awwe. Jeg også. ^^

Sam: Ånei. Det var feil. :D Den lille er best i størrelsen, men den har for lite mandler inni. Den store er perf når det gjelder det, men er for stor. Jeg greier å spise den opp alene, men da trenger jeg masse tid og masse vann.
DEt tror jeg er første gang du ikke er magisk og gjetter riktig. Hvis vi skal se bort ifra gul tyggis incidenten på jobben min. XD

Anonym sa...

kjøre bil er jo herlig!

Anonym sa...

Jeg liker å kjøre bil jeg:) Kan ikke forstå at du hater det : O

Anonym sa...

Joo, det forstår jeg jo sånsett. Det kan være litt noia:\ Men du blir nok flink! Bare be motivated! Men egentlig er det best visst ingen fra i dag av tar lappen mer! Da sparer vi mye forurensning og ulykker:)

Anonym sa...

Haha åja:) Da så. Det er kjekt!

Anonym sa...

Det er bra vi er flere som ikke liker å kjøre bil.