6. januar 2009

She's a killer queen.


Nå har jeg gitt opp. Både prøven og HTML-oppgaven. Nei. Gidd itj. Jeg greier ikke å gjøre noe annet enn å fylle hodet mitt med tanker og planer og store ord. Det som foregår inni meg nå har jeg faktisk følt før. Og det var ikke morsomt da heller. Og alt dette går ut over skole og konsentrasjon. Jævlig dumt egentlig. Jeg bør slutte å bry meg. Slutte å bry meg og bli The Wicked Witch of the West. Bare penere. Håper jeg. AAAAAAH! Serr, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv lenger. Kanskje jeg skal rømme..til Volda. Og bo under sengen til André. Han hadde sikkert synes at det var greit så lenge jeg kjøper meten min selv. Det hadde vært noe det. Å bli borte. Men jeg gidder jo ikke det da.

Jeg hater Aleks litt nå. Han lovte meg før ferien å hjelpe meg, men han gidder ikke. Læreren min er ikke her, men hun sa hva som var galt, men ikke hvordan jeg skal fikse det. Jeg må nesten legge det til siden siden jeg ikke vet hva som er galt og hvordan jeg fikser det og heller konsentrere meg om prøven, men jeg er skrewed uanZ.

Jeg har vært våken siden halv seks i dag. Har dusjet og ordnet meg og danset og sunget og spist frokost med familien og fått kos av mamma. Hater når hun har rett forresten. Må begynne å høre på hun.

Agendaen i dag: dø på skolen, spise hjemme, dø på sofaen. Jeg har forresten ikke sovet i sengen min i 2009. Jeg skal se hvor lenge jeg "holder ut" før jeg kryper i sengen min igjen fra sofaen. Skjer når jeg får overnattingsbesøk. Da får jeg unngå det. Nei. Det skal jeg ikke.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hei, skjerfet mitt igjen.
jeg aner en liten amelie-effekt her.

Anonym sa...

ja fail, og jeg veit hva du antyder og du kan bare gi faen

Nincompoop sa...

Egentlig ganske forvirra. Jeg gjør meg opp formeninger om hva du skriver om av og til, men vedder på at ingen av de stemmer. Meeen meeen...

Lulita sa...

gå på facebooken din, og sjekk event jeg har invitert deg til

Agnes. sa...

Bibi. :)

Anonym sa...

takk baby! jeg har kamera og filmen din, hvilke dager jobber du og når? jeg får ikke gitt deg det denne uka, tho. så neste it is?

Agnes. sa...

Jobber på onsdager fra fire gjør jeg. Også jobber jeg noen lørdager. Og fredager. Åfyiitfitte jeg gleder meg! Wæææ!!!