30. januar 2009

They keep calling me.

Jeg var opp til fire i natt. Og det er for første gang etter etter-nyttårsaftenkaos. GRUNNEN til dette er Monomen/Mongobarn som satt på hotellrommet sitt og ikke fikk sove/var dritings. Men neida. Var jo kos det. Også drømte jeg ofc om Monomen og at jeg var den som hang opp glitterstjerner før hver gig. Spoon og glitteransvarlig assistent Agnes Tero. Det hadde vært kult å skrive på døren til kontoret sitt.

I går ble jeg også forelsket på nytt - i den fantastiske kjolen min som dere kan se på i innlegget under og Joy Division. Jeg fatter ikke at jeg ikke har ført på dem på så lenge. Atm prøver jeg å overdøve jentene på andre siden av klasserommet med Dead Souls mens de spiller slagere til Daniel Bedingfield, Maria Mena, Løvenes Konge og Marit Larsen. Tåler ikke så mye piss. Det er jo bare meg og Julie på den siden her uansett. Hei! Nå kom Silje. Stakar Silje som også må høre på tullemusikk.

Mm.. Jeg er vee-eldig umotivert når det gjelder skoleprosjektet vi har på gang nå. Jeg kommer bare på rare idéer som er kule i hodet mitt, men som jeg ikke troe jeg greier å overføre på noen måter.

Jeg vil gjøre noe i helgen, men tror det blir til Kung Fu Panda med lillebror. Mads dreit seg ut og lovte seg bort når han egentlig skal være med Jules, så da skal jeg finne på noe smart. Jeg vil til Oslo. Tror jeg. Også vil jeg ha i meg rødvin. Hmm.. Må finne på noe der. Jeg vet hva jeg kunne ha funnet på i Oslo, men det innebærer å møte diverse folk jeg egentlig ikke vet om jeg vil møte. Hmm.. Får begynne å sende litt meldinger.

Snakk om meldinger - gjett hvem som skal kanskje se den nye kolleksjonen til Moods Of Norway på OFW? Jaha, det er kanskje meg vettø. Må bare mase litt på stefaren min så han husker å sjekke om billettene og sånn. Thii. I'm such a fashion-blogger. ^^

Også gleder jeg meg massemasse til neste fredag, for da skal jeg og Sondre dra og se på The Spirit på Ringen. Også skal vi få ordnet sånn nice dobbelsete, også blir det bra. ^^ Forhåpentligvis blir det noe til.

Ingen kommentarer: