23. januar 2009

The dead, dead waterlilly thing.


Jeej! Helg! Eller..? Nei. Jeg har ingenting å gjøre i helgen. Kanskje leke-i-snøen-date med Ole Martin og Sigurd, men jeg vet ikke helt. Sååååh.. Ja. Jeg skal jobbe i dag. Og i morgen. Tidlig, så da blir fredagen min: sofa, sjokkis, dyne, barnefilm/grinefilm, sovetilig, alene. En fredag som ikke skiller seg ut fra alle andre dager i uken. Oh well.

I går hadde jeg en liten setback. Av masse rart egentlig. Jeg lå våken når jeg skulle dra på skolen og stirra ut i ingenting. Tenkte uhyggelige tanker og var dårlig av alt, så det jeg gjorde var å gjemme meg under dyna igjen. Ting hadde ikke blitt borte når jeg stod opp overraskende nok, men det var litt enklere. Også fikk jeg ikke sove i det hele tatt omtrent hele natt til torsdag. Jeg hadde veldig mange uhyggelige drømmer og grøsset hver gang jeg våknet gjennombløt av svette. Det var iskaldt på rommet mitt i tillegg, så jeg skjønner egentlig ikke hva som foregikk. Velger å overse det for øyeblikket. Greit nok det.

Alle rundt meg driver og ordner med bil og lappen og hele pakka og jeg har lyst til det jeg også. Menneee.. Jeg kan ikke kjøre. Og ingen hjemme har tid. EVER. Og jeg gidder ikke å mase om det heller i og med at jeg ikke kan eller vil kjøre egentlig. Det er skummelt og ekkelt. Iiiih. Men jeg vil ha lappen til sommeren. Og deeet.. Det tror jeg ikke skjer. Det er joo.. Fire måneder til ferie? Og jeg har ikke en eneste kjøretime eller noe. Æsjameg. Anbefalinger til kjøreskole? Ingen? Okai.

Mmh. Jeg får vondt i magen av mat. Det er praktisk sånn btw.

Har pratet med Billettservice i dag. Vet ikke helt hva som skjer, men jeg tror neppe at jeg får an ny billett, så jeg skal prate litt hjemme og grine litt, så blir det bra. Også kjøper jeg Øyapass med neste lønning. Det blir awsum. ^^ Gleder meg 1000 til sommerens festivaler og får sommerfugler i magen når jeg tenker på alt. Vil være med folk jeg ikke kjenner helt og bli kjent med nye folk og drikke masse god øl og bruke tre millioner kroner på alt. ^^ Sommeren i år MÅ bli bedre enn forrige år. Jeg vet ikke helt. Hvis jeg ikke er død før sommeren (Bank i bordet.) Man vet jo aldri.

Jeg skal kline med den som kommer på besøk på jobben i dag. Låver. Kommer til å gå bra i morgen, da skal jeg være med Synnøve. Synnøve er søt og kul. Kulere enn meg. Neida, det går ikke.

6 kommentarer:

Anonym sa...

I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DEJ!!!!!

Anonym sa...

Jeg og Woelner kommer og besøker deg på jobb idag, vi, 'kay?

Apropos oss to; Bloggmention, hurrasomfaen, men du må tagge oss ellers gjelder det ikke..

Agnes. sa...

Mariel: Høhøhøhø. ^^

Sigurd: Dere gjorde ikke det. Så dere må kline med hverandre i morgen.

Christiane sa...

hvis det er til noen trøst, så var jeg også bare inne i helgen. kjedelig, men koselig. holdt meg oppe med sørlandschips og pritty in pink. og når jeg tenker meg om så burde nesten alle helger være litt sånn.

Anonym sa...

åhhh, kliner du med meg hvis jeg kommer på besøk en annen dag???

Agnes. sa...

Chrissy: Sørlandschips og Breakfast Club på meg. ^^ Det er jo egentlig veldig fint å bare slappe av litt. Åååååh.. Jeg er glad for at jeg gjorde det.. Hiih. :D

Maren: Mmmmmmmmmmmmm.. Okai.