17. januar 2009

I came wild with love and fierce with tongue.


Klokken er halv elleve og jeg har vært oppe en stund. Jeg samler meg etter en av de rareste drømmene jeg har hatt på lenge som inneholdt en god del bloggere/venner. Ganske sykt egentlig.
Jeg sovnet i sofaen (surprise) med mobilen i hånden og gretne tanker i hodet. Fredagen min ble ikke heelt sånn som jeg hadde planlagt. Jeg håper at medskyldige kan gjøre opp for det i dag.

Jeg ligger nå i senga og hører på Rockettothesky. Det er litt magisk. Spesiellt med lyset som presser seg inn gjennom sprekker i gardinene. Det er litt ro i magen og jeg prøver å finne ut om jeg skal legge meg eller stå opp.

Tror jeg krøller meg inn i dyna mi og kjenner frysningene som kommer av en kombinasjon av kald luft fra vinduet, herlige lyder i rommet og naken hud mot myke stoffer.

2 kommentarer:

Ingrid og Lisell sa...

(svarer her)
send meg steinbukken a!

Agnes. sa...

Jeg skrev det ned fra selve bladet, jeg. :D
Om du er kjempesnill, så kan jeg skrive av din på mandag ellernoe. :*