27. mai 2008

Are you starting to change?

Jeg er i konstant MGMT-rus. Det er skummelt.

Jeg tror jeg aldri har hatt det mer gøy på tentamen. Edit: Jeg har ALDRI hatt det så gøy med en tentamen!
Vi skal designe to sånne juice bokser. En med mango og jordbærsmak og den andre med banan og blåbærsmak. Og jeg har lagd noe som heter Lørda' (..hele uka!). Det er sånn barneprodukt. Dige. Jeg har det kjempegøy. Jeg kan sikkert henge med noen bilder når jeg er helt 100% ferdig. Jeg gleder meg til å lage reklamen i morgen også, jeg. Det blir gøy.
Hæppipeople.

Vel. Jeg har egentlig ingenting å klage over nå. Hmm. Det var rart. Jeg må tenke over den.

I kveld SKAL jeg få med Tobias for å leke. Eller så sitter jeg alene hjemme og ser en grinefilm. Det hadde vært gøy det og tror jeg.

Jeg skriver så mye rart, men siden jeg har fått med meg at det faktisk er noen som leser bloggen min, så får jeg litt press på meg og jeg tror jeg må skrive litt litterære tekster om hva jeg føler og greier. Æh. Jeg bare skriver det jeg føler for. Får utløp, så jeg ikke snakker høl i huet på noen stakkarslige folk. But anyhow: Noe du lurer på som jeg kan skrive om?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du legge ut bilde ? Nå ? :)

Agnes. sa...

Jeg får dessverre ikke gjort det hjemme fordi jeg seffern glemte å ta med filene hjem. :(
Jeg gjør det i morgen når jeg er ferdig.
(Ikke gøy med Anonyme folk..)