6. mai 2008

These are my friends.

I stedet for at jeg skal bruke tida mi på refleksjonsnotat, så skal jeg poste noen bilder av festligheter.
Og hvor mange er det som lager seg pizza kvart over ett på mandag egentlig?
Oh well.. Here it comes.Yndlingsgutta mine på bursdagen til André.
Ina og jeg hos Kris. Jeg vet. Det er ikke meg.
Are og jeg på bursdagen min på taket til Ester.
Elvira skulle ta meg, men jeg bare løfta henne opp. Blondz have more fun-kvelden hos meg.
Mads, jeg og Ina på bursdagen til Benjamin. Jeg er mongo.
Jeg og Are alt for tidlig i Drammen etter å ha sett Ina danse riverdance.
Ester og Sabine når vi var på hyttetur i '06.
Ester og André på Øya '07.
Benny, Linn og jeg på Vangen. Savn på Vangen.
På Aurorafestivalen. Truls, Vidar og Ester. Good times. Ja jeg vet at han ikke heter Truls.
Høsten '05? '06? Her har vi vaffal Ester, Ingrid og Ina som voldtar en desperat André.
Dendrogig på festiviteten. Her har vi Mads med synthen sin og jeg som trykker på den. Også Are bak Mads som gir meg et blikk.
Partyboys hos Stian. Simon titter inn i bildet, Stian pisser ut av døra, André hopper kjempehøyt og Tobias gjør apedansen.
Pipe hos Kim. Her har vi André, meg, Julie og Emma.
Ina og jeg hos Ester på bursdagen til Ina.

Ingen kommentarer: