30. mai 2008

Because we can can-can.

Og da var det natt igjen. Og jeg tenker bare på å gå ut. Ut ut UT! Men jeg vil rydde rommet mitt.. Også var det det at jeg ikke har spist siden lunsjen på skolen. Og det kan ikke være bra.
Men greia er at jeg ikke er sulten. :S Jeg er mye flinkere til å spise når jeg er med Are. Når han drar må jeg huske på å spise. Ikke vanskelig sier du? Oh well. Kroppen min er litt fuck, så den sier på en måte ikke ifra når den er sulten, så jeg får ikke alltid sultfølelsen. Og når jeg gjør det, så får jeg det skikkelig.

Jeg lurer på om Are er tilbake fra flyturen. Du skjønner, han skulle bli med en pilotkar og fly til Berlin og tilbake. HAN skulle ikke fly, men sitte i cockpiten og følge med. Jeg lurer på om en cock-pit er mannsdominert. HaHA! Jeg er fønni ass. Kanskje jeg skal ringe?
Hii.. Vi snakka i 18min. Det er lenge siden jeg og Are har prata så lenge på telefonen. Hii det var gøy. (Det skal ikke mye til for at jeg skal være happy) Han fortalte meg en sånn pilotvits. Eller noe som hadde kommet opp. De hadde litt hard landing i Berlin, så en av de stu..jeg greier ikke å stave det. De folka på flyet som gir deg mat vaffal. Hun ene hadde kommet inn i cockpiten etter landinga og sakt litt sint at: "You're supposed to kiss the rullebane, not fuck it!"
Deem, jeg er flink til å fortelle vitser.

Jeg har lagd sånn filmliste på nettet over alle filmene jeg har sånn ca.
Også liste over filmer jeg har lyst på.

Nå skal jeg gå og hente meg vannmelon.
My lunch/dinner/nighttime snack.

5 kommentarer:

Anonym sa...

oi, du har bra filmsmak, må jeg si :)) du har alle yndlingsfilmene mine, eller så har du lyst på de, tihi. si fra hvis du hår lyst til å kjøpe howl's moving castle en dag, forresten, fordi ingen andre ville kjøpe den :(

Agnes. sa...

Hehee. Takk! Jeg må utvide den cheezy delen av filmsamlinga mi. Jeg digger å ha sånne åttitalls drittfilmer bare for morro. Sånn som The American Gigolo og Coctail. :D
Jag har faktisk kjempelyst til å kjøpe den! Jaa!!
Hvorfor vil ingen kjøpe den?? Så rart. Den er jo kjempefin. Jeg satt og gråt av den. :P Men ikke så mye som av Totoro, men det var mest fordi den var så nusselig.

Anonym sa...

jeg har desverre solgt chihiro og heksene, så jeg har bare howl's moving castle og porco rosso igjen. jeg vet ikke hvorfor ingen ville kjøpe den, det er jo en av de fineste! åh, totoro, det er den søøteste! jeg elsker den.

Agnes. sa...

Kan jeg kjøpe begge? ^^

Anonym sa...

så klart! :) bare send meg en mail på poffehpoff@hotmail.com, så kan vi snakkes mer om det der :)