14. mai 2008

The rollercoasters of our past.

Det er helt utrolig at ei så lita jente greier å lage så mye hjertevondt.

Jeg leser gamle mailer jeg har sendt med diverse gutter gjenom tidene. Det er helt utrolig hvordan jeg var da. Jeg levde etter at jo flere som liker meg, jo bedre, så jeg prøvde å få alle til å elske og være glad i meg. Jeg hadde det bare så bra når jeg først forelska meg og jeg lot meg forelske i alt og alle og det var så bra! Jeg elsker meg selv som mindre. Tre år siden sa jeg til gutter at jeg elsket dem uten å mene det. Og jeg visste at jeg ikke mente det, det er det beste. Altså. Beste og beste.
Here's to you my lovli boys of the youth! Vootele, Ats, Kaspar, Dollar, Chino.
Og også til alle jentene jeg har krangla med. Hurra!

Det er så raet hvordan ting forandrer seg i Estland. Jeg savner virkelig alle de jeg kjenner eller her kjent. Det er rart å se at dem vokser opp og får seg unger og greier. Deem.

Eller. Jeg lurer på om jeg virkelig savner det. Playground og greier.
Ahh.
Lite sammenheng? Ja!

6 kommentarer:

Nincompoop sa...

jasså

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Hmm. jeg liker å lese andres tanker :) Pass på å ikke se for mye tilbake da.

Agnes. sa...

:D Nei, men jeg liker å le av "gamle" meg av og til. Jeg har jo lagt det bak meg nå. Og det er enda diggere. ^^

marn sa...

ikke noe galt med litt oppmerksomhet :DD

Anonym sa...

haha, aw. tror jeg også var litt sånn, men ikke i den graden du tydeligvis var. men men, regner med at gutter på den alderen ikke går rundt og føler seg lurt eller husker slike ting så veldig godt. så det er nok ikke så slemt som vi innbiller oss at det var. ;)

Agnes. sa...

Vi eer jo venner nå da. Men "før" er gøy å tenke på. Men ikke for mye.
Og jenter er aldri slemme. ^^