29. mai 2008

Arigato, mister roboto.




Jeg-er-sliten.
Og jeg vet hvorfor. Etter at Are sovna lå jeg og var tom i hodet og tegna sirkler på huden hans. Han er så lett kilen, så han rulla unna og jeg måtte ligge for meg selv. Etter hvert sovna jeg og. Neste gang jeg våkna satt Are på sengekanten og hadde mobilen min i hånda. Når han så at jeg var våken så spurte han "Hva faen er detta?!" Det var Tobias som ringte og han hadde tatt den, men han forstod det ikke selv. Jeg klappa igjen mobilen og ba han legge seg. Fem min etter det fikk jeg melding av Tobias: "Jeg vet ikke om du tok telefonen eller ikke. Skulle bare si at Kristian viste penis foran 100 folk. Haha."
Herlighet. :D Jeg liker å få meldinger midt på natta. Men det gjør ikke Are. (: Jeg tror faktisk at han ikke husker noe fra det fordi ellers så hadde han sakt noe i dag morres.
Toppen av kaka i natt var også at jeg hadde en edderkopp på låret. Klassiker.

Jeg er ferdig med tverrfaglig tentamen og det føles så braa. Men jeg har to prøver igjen hvis ikke jeg kommer opp i muntlig da. Jeg er bare vet at jeg kommer opp i muntlig da. Det er garantert.

De to bildene er av de juice/slush/smoothie-boksene jeg har laget. De ser bedre ut ferdig bretta.

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh, så fine bokser :D du er flink! jeg kunne lett kjøpt en sånn.

marn sa...

jeg hadde lett kjøpt #2 pga fargen, haha. og sørumsanddrama ass. dere kunne sikkert lagd den norske versjonen av gossipgirl :D

Agnes. sa...

Cecilie: Hiii. Takk! Det er barnedrikke da. Jeg vet ikke hva det hadde med saken å gjøre. :P

Maren: LOLZ på Sørumsand, ass. Det er skummelt mye som skjer uten at jeg skriver om det også da. Men GG blir det aldri. Kanskje Home and Away.. :D

marn sa...

haha tror jeg på ass. jeg hakke fått med meg noe i det siste, men dere kunne helt klart eid home and away.

Agnes. sa...

One Tree Hill da?

marn sa...

hm. da må du isåfall bli gravid :D

Agnes. sa...

Hmm. Skal sove på den.