20. mai 2008

White shade.

Lukestar er dritkult sånn btw.
Og dem skal til Hove. ^^


Jeg har printa og kopiert til sammen 20 søknader og attester. Jeg har vært på butikken og kjøpt 40 konvolutter og hittil, så har jeg sleika igjen 14 stykker av dem. Jeg har også skrivi navnet mitt og mailen min på konvolutten, så nå er jeg klar. Bortsett fra at jeg skal skrive navnet på butikken på konvolutten når jeg er utenfor og vet hvor jeg skal søke. Trabant.. Robot.. Fretex.. Platekompaniet.. H&M.. Zara.. Here I come liksom. ^^ Jeg er klar. Bortsett fra at jeg ikke føler meg bra og at jeg ser litt bajs ut i dag. Oi nå kom jeg på hvor skummelt jeg syntes at det er å gå til steder og levere søknad. Vedder på at bare 20% av dem blir gitt til sjefen eller ansvarlige. De kaster sikkert mange. Dritt ass. Kanskje jeg skal dra til Stømmen i morgen og legge fra meg noen søknader der også? Hm.. Det må jeg tenke på. Månedskortet mitt går ut på torsdag. Greit tror jeg. Eller nei. O! Jeg har lyst til å finne/få en månedskort. ^^^ Det hadde vært suuupert. Jeg vet at jeg tegna happyface med tre piler, men sånn er det bare av og til.

Nå har jeg sånn skikkelig ekkel ettersmak av limstripa på konvoluttene. Jeg håper bare at det ikke blir en Seinfeld episode av dette. Jeg tvingte noen striper på Henrik og da. Ohwell. Det får gå. :D

2 kommentarer:

Linn sa...

Ooh, jeg har hørt skumle ting om Zara. For eksempel at de ansatte har en gjennomsnittlig levetid på seks uker før de slutter, at de ikke får prate med andre ansatte på jobb, og at de må spørre om å få gå hjem, selv om arbeidstiden er slutt.
Mulig det var en annen kjede, men jeg tror det var Zara.
No place I would want to work.

Agnes. sa...

Jammen.. Tenk å få prosent derifra da.. Oooh. Det hadde vært awesome. Men jeg har sett uniformene. Og de er skumle de og.