26. mai 2008

Time to pretend.


Andrew i MGMT er fryktelig pen må jeg si. Sånn nesten godamn, så pen. :D Jaja, jeg elsker fortsatt Are.

Jeg og mamma var på storshopping i dag..på apoteket. :P
Jeg fikk: P-piller, solkrem som lukter godt, Rosebud, gnagsårplaster hæl, gnagsårplaster tær, Hello Kitty-plaster, håndsåpe og dusjsåpe. Wee! Jeg trenger ikke å få noe mer.

Da var vi i gang med tverrfaglig tentamen. Jeg tror det kommer til å gå bra hvis jeg holder meg til planen min nå. Jeg kan ikke begynne på nytt 5 ganger som jeg pleier å gjøre. I has not got the times.

Jeg vil lage lister. Liste over ting jeg må ta med til Hove for eksempel.. Jeg skal sove på den.

Men Andrew ass.
MGMT, here I come!

8 kommentarer:

Anonym sa...

oh fuck jeg gleder meg også til hove og mgmt! og yeasayer og babyshambles og black lips osv osv! :D:D

jeg har allerede skrevi pakkeliste, hihi, nerd. la til og med frem eventuelle klær i går.

Agnes. sa...

^^ Dritbra! :D Jeg er den personen som må ha med sånne rare ting in case noen trenger det. I veska mi har jeg Aloe Vera, solkrem, plastre, hostepastiller, smertestillende og lakris. Ingenting av det vil jeg ha selv, jeg bare liker å ha når noen spør. Så sekken min kommer til å bli stoo-oor. :P

marn sa...

hm jeg må også skrive liste. jeg prøvde her om dagen, men det var bare sånn hey 2 bukser 5 kjoler-kjedelig liste. jeg trenger en bra liste. gleder meg litt til å pakke egentlig

Agnes. sa...

Det blir gøy. ^^ Er jeg heldig, så får kjæresten min lappen før vi drar, så jeg slipper å faktisk bære på alt det der. :P

Jeg skriver liste nå jeg. ^^

marn sa...

åh, så digg! jeg skal bruke studiedagen min på fredag til å skrive lister. lett!

Anonym sa...

mgmt er hotness

Anonym sa...

går greit det med betalinga, altså. selvfølgelig! :) men jeg sender nå billetten uansett i dag, sånn at jeg ikke glemmer det, haha.

Agnes. sa...

WÆÆÆ! :D:D