8. mai 2008

Why do you say goodbye when I say hello?

The Shins ruler, bare så det er klart.

Jeg lurer på hvor mye penger jeg må ta med til Hove. Jeg trenger reise fra Sørumsand-Tromøya. Mest sannsynlig Tromøya-Arendal-Tromøya en del ganger. Jeg trenger mat i ca 7 dager. Og jeg er glad i å spise. Det blir kanskje sånn kinogreier, håper det ikke koster noe. Men penger kommer det til å gå. Tror ikke det blir billigmat på festivalområdet heller. Bæ. Jeg må lage budsjett.

I går sovna jeg i hengekøya mi. Jeg sovna med sola i fleisen, så jeg har faktisk fått litt farge og greier? Til og med fregner. ^^ Party ass.
Også møtte jeg Toby på en is og jordbær. Bortsett fra at det var jeg som spiste jordbær og han spiste is. Kos.
På kvelden var det Sex & The City og nachos med salsa og Are. Og salsa var det. ^^

Jeg gruer meg til prøven i morgen. Jeg er redd for at jeg ikke skal få øvd i dag fordi jeg sovner eller noe. Det suger.

Jeg er så jævlig stiv i ryggen. Jeg tror ikke det er stress jeg har i skuldra siden jeg ikke stresser, men de hever seg hele tiden. Jeg må være maxslapp for at de skal være der de skal være. Hater stive skuldre.

Nå som vi har studietid, har jeg har tenkt til å sitte ute (i skyggen) og spille Game Boy og drikke vann. Og forhåpentligvis få litt frisk luft. And company.

Gleder meg til ferie.
Gruer meg til ferie.

7 kommentarer:

Jules sa...

nattkino er free fun :]

Anonym sa...

du får kjøpt sånn bånd for liek 500 kroner eller no som gjør så du slipper å betale arendal-tromøya tromøya-arendal lix. sånn ukesbillett på en måte. gjorde det hvertfall i fjor.

Agnes. sa...

Free er kewlt!

Og OI 500,-
Er det verdt det?
Dro dere så mye fram og tilbake?
Jeg tenkte på at vi må skaffe oss alkohol lix. I Arendal

Anonym sa...

vi bodde jo i arendal så vi var pent nødt til det. men om det går opp-i-opp det er jeg ikke helt sikker på når det gjelder din situasjon. kanskje ikke. men det kan lønne seg å dra inn til arendal for å spise for det er så helvetes dyrt innpå festivalområdet. femti kroner for en slice pizza liksom.

Seth Cohen sa...

I hate to say it to you:"det finnes ikke billig mat på festival-området" so plan B.

Agnes. sa...

I kind of figured it out.
Det kan ikke slå Øya da, tross alt.

Anonym sa...

greit å kjøpe ferge-og bussbilletter til arendal litt sånn når man vil. tror uansett ikke du kommer til å dra inn til arendal hver dag? :) maten på festivalområdet er pessdyr. norge, azz.

og du, den kjolen. den er din hvis 'ru vil ha den, altså!