23. mai 2008

Something in the way she moves.


Jeg hater litt på mobilen min. Here's why:

Klokka er morning.
Alarmen på telefonen til Are ringer mens agnes og Are sover.
Are: Hva faen?
Agnes titter på klokka på mobilen sin.
Agnes: Klokka er bare seks.
Are: Nei, klokka er ni.
Agnes: Mobilen min sier at klokka er seks. Hvorfor skal den si at klokka er seks hvis ikke den er det?
Are: Tro meg, klokka er ni.
Agnes: Hva faen??

Så klokka var faktisk ni og jeg var sein til engelsk tentamen. Ja. Sånn går det. Syntes faktisk det var dritt. Men jeg og Are koste på hverandre før han dro til teknisk museum og jeg la meg igjen. Og før han dro, så nevnte han at han drar 14. juli. Så der fikk jeg den. Datoen for når han drar. Ting begynner å se ekte ut her og jeg syntes at det er skummelt. Jeg er ikke klar enda. Men jeg har..53(?) dager på meg. Ohwell. Så det var dagens newsflash.
Are drar 14. juli.
Og sånn var det med den saken.

Poster med et bilde av Are fra første gang vi møttes.

12 kommentarer:

Nincompoop sa...

haha. bra bilde :P

Agnes. sa...

Det er jo skikkelig Are da. :D
Fra en ungdomsdisco i Blaker. ^^ Sånn fire-fem år siden.

The Trashcan sa...

haha, dere møttes da Kim spilte Black Hole-plater på Bruvollen.

Agnes. sa...

Sweet? I think.

Anonym sa...

dette er kanskje ikke noe jeg skal bry meg om, men siden jeg leser bloggen din, så blir jeg jo nysgjerrig. hvor skal are?

Agnes. sa...

Are, min søte kjæreste, skal til USA i to år for å bli pilot. Vi har vært sammen i to år og tre måneder. Og det kommer til å bli kjipings. (:
Det er bare å spørre, vettu. ;)

Anonym sa...

åh, så trist at han skal langt bort. du har ikke planer om å flytte etter, da? hihi. men når dere har klart to år med hverandre, skal det gå fiint med to år unna hverandre, sant?

og jo, billetten er fremdeles ledig! du var faktisk den første som spurte, og som samtidig har penger. noen andre som også ville ha, men manglet penger, høhø. har du tenkt igjennom det nå, da? 1700 er jo litt penger. ;)

Agnes. sa...

Ja, USA er langt. Men vi ordner det og det blir helt ok. ;)

1700 kr er mye, men det stod i "sommer-budsjettet" mitt for lenge siden, så jeg er ganske sikker ja. ^^
Men er du? :D

Anonym sa...

haha, jo, jeg er sikker, selv om at det gjør litt vondt. men da sender jeg billetten i morra, for eksempel. høres det greit ut? adressa di har jeg jo, agnes-maarja. så himla fint navn, synes jeg! skal jeg sende deg kontonummeret mitt på nytt, eller har du det i innboksen din en plass? :)

Anonym sa...

åh, kjipt. jeg har vært sammen med min kjæresten min i snart 2 år og 6 mnd, så jeg føler på en måte smerten din. to år er lenge, men du får vel se han i blant? og tenk hvor fantastiskvidunderlig det blir når han kommer hjem igjen!

Agnes. sa...

Hah! :D Ja. Det blir fantastiskvidunderlig til tretuse. Det er det det blir. ^^

Agnes. sa...

Tretusen. Det var det jeg egentlig mente da.