19. mai 2008

No air. No breathing.

Jeg "har begynt" å grue meg til at Are skal dra. Det er en helt ubeskrivelig følelse jeg får inni meg når jeg tenker på det. Jeg prøver å ta det som en voksen, men jeg tror at det ikke hadde hjulpet hvis jeg hadde vært 20 år eldre. Men da hadde det vært noe annet uansett, for da er man klar til sånn. Ah. Nei. Jeg vil ikke tenke sånn forover. Jeg er jo 17 år. Jeg har hatt støtte av Are de siste 808 dagene. Og mer. Jeg vet jeg kommer til å greie meg bra hvis jeg bare vil. Men da spørs det bare på om jeg vil. Vil jeg ta meg tid til meg selv og gjøre min egen greie, eller vil jeg trenge massiv støtte fra de rundt meg? Jeg har det forsovet mye bedre enn Are. Han skal jo bort fra alt og alle. Det er jeg som blir igjen som et spor om at Are har vært her. Men si meg dere. Er det sånn at siden det ikke blir "Are, du kan sikkert ta med deg Agnes", blir det "Agnes, har du lyst til å joine?". Bæ. Jeg stresser for mye, men det er bare det at det er jo Are som har blitt en bedre venn med de jeg er venn med. På en måte. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette her hvor alle venna mine kan lese dette, men jeg håper at dere vet at jeg fungerer uten Are også. Jeg skal ikke være kjiping og begynne å hylgrine hver gang vi drikker. Håper jeg.
Nå er det ca. 52 dager til Are drar. Wow.

La oss tenke på noe fint? Det er sol. Og det er sommer snart med hengekøyer og kokte poteter og trampoline. Det blir bading på Varsjøen og soving på gresset. Hvis ikke med Are, så med alle de andre jeg er glad i og elsker.

Jeg skal skrive ned ting jeg har lyst på til sommeren. Sånn klesrelatert da.
  • Sommerjakke. Sånn jeg mista på Øyafestivalen i fjor.
  • Lang sommerkjole. (Den lilla-oransje-blomstrete for 398,- fra H&M)
  • Sånne ikketuristsandaler. Pene. Og kule.
  • Topp-shorts kombinasjon. Sånn som sitter fast. I hverandre.
  • Piratbukser. Helst brede.
  • Strømper. Knestrømper altså.
  • Badedrakt/Bikini/Two piece-badedrakt
  • Veske. Sånn middels stor med skulderreim.
  • Stor skjorte. Og noe jeg kan knyte den med, så den blir sånn kul.
  • Belte. Vanskelig å finne. Begynner å bli litt lei den jeg har brukt to år på rad. Rart det der.
Så. Over til noe helt annet.
André, du synger dritbra på Presenting Timbaland. Jeg kan ikke gi meg. Altså. Slutte å høre på den. Kudos.

Jeg elsker Are.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi skal ta vare på deg søta. <3

Agnes. sa...

I know.. :)

Jules sa...

<3