20. mai 2008

You don't have to buy me drinks.


Oh. Sorry! Remove the don't.


Jeg er sånn ekkel i kroppen. Skikkelig ekkel og. Jeg har spist opp alle smertestillende jeg hadde med meg. Chill. Det var ikke mer enn 3.

I dag skal jeg og Julie til Oslo og levere søknader. Det blir gøy. Eller ikke gøy kanskje, men da føler jeg at jeg faktisk gjør noe for lommeboka mi. Jeg tror at mamma følte synd på meg og Are i dag tidlig. Vi fikk med 200 kr. (: Snella mamma.

Jeg vil si hva jeg har lyst til.. Jeg har lyst til å ikke komme opp i muntlig eksamen. Skriftlig er greit sånn egentlig. Jeg har lyst til å være konstant godmett. Du vet. Sånn du føler deg 10 min etter at du har spist en god middag. også vil jeg ha en jobb. Nå har jeg fått avslag fra Christiania Glasmagasinet ved Stortorvet i Oslo. Helt greit egentlig. Det er så typisk meg å søke på steder jeg egentlig ikke har lyst til å jobbe. Også er det typisk meg å ikke få jobb. Jeg vil ikke på intervju. Jeg vil bli kalt inn også vil jeg høre at jeg har fått jobben og at jeg kommer til å tjene 200 kr i timen. Aaah.. La..meg..få..penger.. Jeg er så glad i ting. Spesielt klær. Det er sykt.
Jeg har fått svar om at Fretex, Glitter (ja, glitter) om at de har mottatt søknaden min. Oggsåå har jeg ikke fått svar fra flere. Rart det der.

Ingen kommentarer: