12. mai 2008

To finally fly apart, we had to cut them off.



Jeg har vært forelska heele helga. ^^ Poster også bilder til dere. Av huset mitt, hengekøya, André og Are, Benjamin, gutta og jeg også poteter da.

Jeg har blitt forelska i basilikum og hvitløk. Jeg vil ha det på alt.
NAAAMM!

Nå har jeg sett ferdig Sex og Singelliv sesongene jeg lånte av Julie. Meeer? Ja!

Jeg er uinspirert.

Hah! Jeg og Are skulle legge oss i går. Vi kledde av oss og la oss, koste litt også sovna Are.
Jeg lå litt og bare tenkte også kjenner jeg at noe kiler på armen min.
Jeg reiser meg rolig ut av senga og skrur på lyset. Are lurte på om hva som skjedde og jeg fortalte rolig at "Det et et insekt i senga." Han reiser seg rolig opp. Jeg dytter en svær edderkopp på gulvet og tar den med derfra ut av rommet.
Det er ikke mange jenter som gjør tror jeg. :D
Are har faktisk aldri "redda meg" fra en edderkopp. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

æsj, forelskaekling. :D heltemodig det med edderkoppen, da. jeg hadde løpt ut.

&yes, 90 kroner it is! jeg har ikke mailadressa di, sant? kunne du bare sendt meg en mail, slik at jeg kan gi deg kontonummeret mitt? og så må du putte inn adressa di med det samme, så klart. :)

lineaurorah@gmail.com!

Agnes. sa...

Jeg gidder ikke å ta den i hånda da. Det hadde blitt litt for tøffing, men jeg gjør det når det er andre til stedet. Bare for å tøffe meg offcoors. ^^

Jeg sender deg mail. :D