21. mai 2008

Touch my pen is.

Ester kom for å overraske på skolen i dag. ^^ I z æppi'.

Vi skal skrive petit nå. Jeg hører alle skriver rundt meg, men det skjer liksom ingenting her da. Og det suger. Petit.. Petiiiiit.
Kan jeg få forslag om hva jeg kan skrive om? Hei vent, det skrev jeg jo forrige time.

Her er det jeg har skrivd:

Jeg må skrive, men jeg er så utrolig uinspirert. Jeg skal skrive en petit om noe som engasjerer meg. Det er mye som engasjerer meg. Jeg kan skrive om Tibet, festivalmiljø (det passer til det vi gjorde i video) jeg kan skrive om å være jente. Burma. Jeg kan skrive om ting jeg irriterer meg over, som russen og de som irriterer meg. Jeg kan skrive om hvor plagsomt jeg syntes det er å høre på musikk som er i utakt. Hvorfor Miley Cyrus ikke får vær barn. Det er kjipt at jeg må betale 450,- for månedskort. Jeg lurer på hvorfor vi ikke har kristendom på skolen. Skrive om at jeg liker å skrive. At det er folk som vil nekte 18-åringer å kjøre i helger og folk som vil gi 16-åringer lappen. Om at folk er tv-slaver. Forsove seg. At det ikke er lys i Vestbyveien. At Johnny Depp ruler alt.


Og that's it. Det er det jeg har skrivd. Og folk driver og må kutte ned på petiten sin fordi den skal "bare" være på 500 ord. BÆ!

Ingen kommentarer: