9. mai 2008

Gass, grass or ass, noone rides for free.


Jeg må oppdatere spillelista på iPoden min.
Det begynner å bli en stund siden jeg gjorde det sist, men jeg må kopiere musikk til stasjonære PC'en min, og på den har jeg ikke nett, så jeg må skrive inn alle sangene selv.
Og det suger.

Jeg skal ha tpografiprøve etter storefri.
Jeg er ikke klar.
Og jeg greier ikke å forbrede meg heller.
Jeg har ikke noe self-control.
Det suger.

Jeg lagde matpakke til Are i dag. ^^
Han skal til.. Ja han skal kjøre fire mil vaffal.
Jeg lagde to skiver med postei, to med peperoniost, tre med sjokoladepålegg.
Også la jeg til tre biter med sjokolade og en Cola.
I is der bezt.

Ja.
Nå skal jeg øve.
Og høre på Oasis og Elvis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ah, nei, altså, frakt koster nok det samme hvor enn i landet pakken blir sendt. :)

jeg regner med at frakt koster ca 20 kroner. hvis det eventuelt koster mer, skal du seff slippe å betale det. så, høres 20 kroner greit ut?

Agnes. sa...

Jaaa! Det blir bra. ^^
Så da blir det 90 kr på eeen..konto?