28. mai 2008

Let's fuck with the stars.

Nå har jeg kommet tilbake fra Kim's casa. Det var han, meg og Toby og vi skulle se en dårlig film. Vi valgte ut The Mask, siden vi huska den som en morsom film (også skal det sies at vi var ca 10 alle sammen sist vi så den). Morsom var den ikke. Den var nesten ubehagelig. Vi bare satt der og prøvde å le med. Også jeg da som lo på grunn av god stemning. Men vi prata om BJ's, titsa til Cameron Diaz og hørte på drittmusikk Kim satte på. Jeg tror han var i godhumør siden det er da han setter på det reggae-tullet sitt. But oh well. Kim er så søt at det ikke gjør noe.
Jeg tok også med en pakke YES-is og dipp (Kim hadde potetgull) og Dumle-kjærligheter. Det var ikke så populært som jeg hadde trodd. Kanskje fordi Kim ble kvalm av sokkene til Tobias. Også spiste Tobias kebab og smurte is på skjorta si fordi han trodde at han skulle rett hjem og skifte. Det skulle han ikke da.
Det virker som om hver gang jeg har møtt Tobias i det siste, så har jeg hatt på meg Monomen tee. Håper at han ikke tror at jeg smisker. Men Monomen er digg og det er Tskjorta også.

Han er Kim.
Han er Tobias.

Tenkte jeg skulle skrive hvilke artister jeg har på spillelista nå:
  • Saint Etienne
  • Led Zeppelin
  • MGMT
  • M.I.A
  • The Beatles
  • Robert Plant & Allison Krauss
  • The Cure
  • Joy Division
  • Band of Horses
  • Dendro
Jeg er ikke så spesiell nei når det gjelder musikk. Å, om det hadde vært ungdomsskole igjen der jeg ble sett rart på fordi jeg hørte på Led Zeppelin, Joy Division og andre gode og kjære.

Disney filmer jeg har lyst på:

Aladdin (Aldri sett den før, men når jeg var liten, så hadde jeg en sånn Disney-bok med bilder)

The Aristocats

Bambi

Beauty and the Beast (Aldri sett tegneserie-versjonen)

Cinderella (Aldri sett, men hadde mange bøker fra mange land med den historien)

Dinosaur (Når jeg var liten, så så jeg den på kino og det var koselig)

Fantasia

The Hunchback of Notre Dame (Aldri sett. Hadde bok. Jeg har sett få ass!)

Lady and the Tramp

Mulan

Peter Pan

Sleeping Beauty (Aldri sett. Leste i bildeboka til søstra til kompisen min for noen uker siden.)

Snow White and the Seven Dwarfs

The Sword in the Stone

Nå må dere virkelig gå og legge dere!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du virkelig ikke sett aladdin, beauty and the beast, cinderella eller sleeping beauty? DET ER JO KLASSIKERE! mine favoritter til og med, så; GLED DEG :D

Agnes. sa...

Jeg vet.. Jeg skammer meg. Men når jeg var liten, så hadde jeg nesten alle Disney-bøkene. De var store og hadde alle bildene i seg, så jeg trodde alltid at jeg hadde sett de filmene, men nå som jeg er større, så har jeg funnet ut at det ikke er tilfellet. :P
Så jeg skal skjerpe meg og se de filmene!