5. mai 2008

Come out of the closet you little tree lover.


Jaja.
Mandag nå igjen.
Rart det der.
Føler at jeg ligger skikkelig etter siden jeg ikke har vært på skolen siden..tirsdag.
Oi.
Det er digg eller?
Bortsett fra at jeg ikke har sovi til klokka fem på kvelden.
Såbraa.

Jeg må kopiere og skrive engelskshiet.
Det blir bra.

Aleks kommer aldri til å få tilbake genseren sin.
I LOVE IT!

Jeg har tatt av med bildebloggen min.
La til sånn.. 18 fotografer og kunstnere.

Party.
Nå har jeg kopiert og må begynne med engelsk.

Man blir forresten verre (syk) av å stå opp tidlig om morningen.
Fakta faen.

Se for deg dette: Hillary Clinton og co og George W. Bush og co sitter i en båt.
Også kommer det en stor fisk og biter over båten og fordøyer dem levende og flyr til the outer space.
Og sprenger.
Så du det for deg?
Det gjorde jeg.

Ingen kommentarer: