5. mai 2008

Pink bullets.



Jeg ga André en gave jeg tror han ble glad for.
Da blir jeg glad.

I dag blir en fin dag.
Når jeg kommer hjem så skal jeg spise litt kanskje også gå ut til hengekøya med dyna mi og sove.
Aaa.
Sove.
Hvor er motivasjonen min? Jeg har masse å gjøre.
Jeg mååå..

-Skrive refleksjonsnotat i video.
-Gjøre engelsk innlevering.
-Øve som faen til prøve i typografi.
-Øve til engelsk muntliggreier.
-Finne ut om det kan bli grillings hos meg.
-Skaffe penger. ASAP.
-Bli frisk.
-Kanskje begynne å tegne litt igjen.
-Lese boka jeg fikk av onkel.
-Dra til Oslo og bli spandert på.
-Få igjen Justice-tee'n min fra André.
-Få litt orden i sakene mine.
-Skifte sengetøy og sette på en vask før 1000de gang i uka.
-Ta noe medisin, for nå er jeg lei.
-Se på bildebloggen min så jeg kan kose meg.

Jeg gleder meg masse til å få låne Sex & The City av Julie.
<3
Det blir dige.

Jeg skal sove litt tror jeg.
Det var forresten hyggelig å se folk jeg ikke hadde sett på lenge.

Vent, jeg må nesten legge til hva jeg har gjort på kveldene siden onsdag.
Onsdag: Party med Julie og kegfylliks med Postgirobygget.
Torsdag: Var i Oslo for å overraske Emma, Ester, Asbjørn og Øyvind.
Fredag: Jeg var hos Rino sammen med Are og Michael.
Lørdag: Teaterreunion hos Kristoffer. Flinke Kristoffer. Dårlig oppmøte. FY!

Ingen kommentarer: