4. november 2008

Bye-bye love. Bye-bye happiness.


Hør på Blackbird. Det er digg. Sangen altså. ^^ Jeg begynner å smile av den. Og smile er godt.

Jeg har gått med briller i 24 timer nå. Og jeg har ikke gjort det før. Det er så digg å kunne se. :D Når jeg skulle legge meg glemte jeg å ta av brillene, men når jeg gjorde det følte jeg at jeg så dårligere selvom det var mørkt på rommet. Også så jeg på GG i går. Det var digg. Helt annerledes en bøkene tho, men episodene er kule de også. Jeg tror "Sørumsandgjengen" har nok å komme med til minst fire heftige episoder. XD

Åfyfaen! Jeg og Julie hadde just den beste improviserte framføringen ever. Shiiiiet.. Det hjelper litt på at læreren er blind da. Men oppgaven var: Lag en presentasjon av reklamefilmen til Obama, som ble vist sist onsdag 29. oktober, som kostet uhorvelig mye penger. Og fy faen, det gjorde vi. Dog, Jules. Greit at vi går i surround.

Men ellers skal jeg danse i dag. Også skal jeg og Jules og Toby se på valget i natt og spise digg og lage popcon i kjele! (Ja, i kjele, Jules!! XD ) Det gleder jeg meg til. Og i morgen etter en chill dag på skolen, skal jeg jobbe og etter det blir det kaffe med Mads. KoseligeMads. ^^
På torsdag prøver jeg å ordne kaffedate med Kim og Julie.
Fredag er kvelden satt av til Tobias og André. Det gleder jeg meg masse til. Har savnet Voldarakkeren.
Lørdag står ganske blank, men Jules er jo home alone, så jeg forventer en invitasjon baby. ;)
Og søndag er satt av til Astrup Fearnley, Andy Warhol og Thea. ^^ Vi skal ha på oss høye heler og kjole. Og date. Får se hvem som stiller opp. Frivillige? :S

Jeg, Åsmund og Jules er søtest.

10 kommentarer:

Anonym sa...

if you bring beer, my door is open baby :]
og kjele my arse. microwave, hello?
fremføring ista: dog. go obama

Agnes. sa...

Øl, jaa! Og microvawe popcorn suger. Trust me, I'm gonna change your world tonight. Og da mener jeg popcorn. ;)

Dog. Go Obama!

Ingrid og Lisell sa...

haha. agnes og popcornet :P

Agnes. sa...

Døh, jeg er awesome. ^^

Anonym sa...

Hva har du egentlig lagra meg som på telefonen? Eller Kim for den saks skyld..

Agnes. sa...

Øm.. Du er Sigurd Bjorli. Og Kim er Kim. You seem suprised young Jedi? :D

The Trashcan sa...

She made me waaaaaaaaaatch!

og da mener jeg popcorn.

Anonym sa...

Sigurd Bjorli, ja... Gud, så upersonlig.. Herremåååååne sier jæ bare, assa..

Anywayz, du må ha sendt melding til en grassalt feil mottaker idag, iogmed at K og S er relativt langt unna hverandre i alfabetet.

Agnes. sa...

Kim: Øm.. Jeg tenker Sin City jeg. Er det ikke det da? :D Og det ble forresten ikke noe popcorn. Tortillachips ftw.

Sigurd: Ja, hva står jeg som? Hvis det ikke er Agnes.

aleks sa...

åsmund... jeg ler...