27. november 2008

If I trust in you, would you let me down?


I går kjøpte jeg meg fire filmer. Factory Girl, Fire Walk With Me, Paris J'taime og My Fair Lady. I tillegg til det kjøpte mamma Mamma Mia! selv om jeg skulle kjøpe den til jul. For hu altså.
Så i går skulle jeg sette på en film og av alle de bra filmene jeg har, valgte jeg å se på Mamma Mia!. Shit. Det skal ikke være lov å kalle den for musikal etter min mening. Det var én person i hele filmen som var pen og søt og kunne synge. Amande Seyfried heter hu. Nyyydelig jente. <3 Men det eneste jeg fikk ut av filmen var gjenfødt fasinasjon for ABBA. Haha! Så nå hører jeg faktisk på de. Litt småflau kanskje, men det får gå. Thih..

I går fikk jeg faktisk besøk OG gaver når jeg var på jobben! Thiih, det var supersøtt. Takk Kim og Sondre. Mest Sondre, for han kom med gaver. ^^ Jeg elsker sjokolade. Jeg burde være utrolig feit med tanke på hvor mye sjokolade jeg spiser. Jeg spiser egentlig ikke så mye sjokolade lenger. Kanskje derfor jeg ikke er "feit" lenger. Hah! Tror jeg må bruke mandagsbuksa mi fast, så gutta i klassen og sånn kan slutte å tro at jeg er svær. Tullinger ass. Spesiellt du Aleks. Hahaa! Åh. Dere er fønni alle sammen. Og Jørgen da. Han skulle løfte meg her en dag og beregnet vekten min ganske feil. Resultatet av det var at han smalt meg opp i taket. Tullinger. Men nok om vekten min. Nok en gang.

I kveld skal jeg få besøk av Kim. Jeg skal lage taco tenkte jeg. Elgtaco. Haha! Awesome. Og film. Ikke lage, men se. Ja.

Og gratulerer masse til mamma med 20-års dagen. Hurra! Der oppe er mamma. Og jeg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

elgtaco høres mistenksomt ut.
im just saying..

Agnes. sa...

Roadkill.

Anonym sa...

jeg så også mamma mia i går tenk. pierce brosnan burde ikke synge