18. november 2008

I want everythingeverythingeverythingeverythingeverything.


Ehh. Ja. I dag ble det bare sånn. Kanskje jeg er gravid, men da hadde jeg kanskje merket det for fem uker siden. Hæh. Det var egentlig ikke morsomt å tenke på. Men jeg ble hjemme i dag og jeg er hundre sikker på at det gjorde meg godt. Jeg har konstant drevet med noe i laaang tid. Men jeg liker det jeg da. Men nå datt egentlig alt sammen i går kveld. Jeg er på randen til å gi opp skole. Jeg greier ikke noenting lenger, men jeg vil ikke tenke på det igjen nå. Blæ.

Mm.. Jeg har lyst til å skrive noe meningsfylt, men jeg har ingenting å bidra med. Budapest eller Tallinn til våren? Er fortsatt keen på hyttetur, men det er muligens dyrere enn hyttetur. Oh well. Hva skal jeg på en hytte egentlig? Mennee.. Det hadde vært kos å dra noensteds anyhow. Jeg er ganske blakk hele tiden, Jeg må slutte å bruke penger. Det tror jeg hadde vært det smarteste, men snart er det jo julegavetid. Jeg får forhåpentligvis noe penger 1. des, men det tror jeg ikke. Jeg får jo noe, men ikke nok. I år er det 14 "heldige" venner av meg som stikker av med en julegave. Om de er heldige. Ellers, så har jeg finni ut av julegaver til tre personer og jeg har smålig kjøpt inn litt til Jules og litt til han fjerde.

Mm.. Hvordan går det med tegningene? Jeg gleder meg til å se dem. Dere må bare.. Sende dem til meg. Hadde vært kult det ass. :D


For å le litt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud morsomt det er... eg klikkrrrr..

Agnes. sa...

Vet, er hert sykt. :D
Redda innlegget mitt med den ass.

Agnes. sa...

PS!
http://www.youtube.com/watch?v=gCd_eF1Xmfs
http://www.youtube.com/watch?v=5lfnsxYCzJo

<3

aleks sa...

Herregud, jeg har ledd av den filmen og mange andre fra den serien i snart 2 timer nå!

Agnes. sa...

Det er helt fantastisk! :P

Anonym sa...

fønni.
har du kjøpt litt allerede? :D
tar vi gavene 24 januar som du sa, eller blir det i desember?

Idacandy sa...

jeg lover at tegningen kommer, jeg er bare litt treig..
skal du på upopulær på lørdag btw?

Agnes. sa...

Uuu.. Hva skjer på upopulær? ^^

Agnes. sa...

Åja, faen, sant det. Bursdagsfesten. :D
Skulle gjerne ha kommet, men kommer ikke inn. ;)