9. november 2008

This life, ur on ur own.


Møkkahøst. Jeg liker ikke hvordan man blir når været fucker med huet ditt. Man tenker mer enn man burde og man blir lei seg over småting og gidder ikke å bry seg lenger. Vel.. Det er sånn det er med meg. Jeg kunne ønske at jeg kunne flytte bort. Det er bare skolen som holder meg tilbake. Og lack of money ofc. Men hadde det ikke vært fantastisk? Jeg tenker Paris. Eller Roma. NY? Daytona Beach..? Men samma det. Jeg har skole å bli ferdig med. Til da håper jeg at jeg kan begynne å reise litt igjen.. Har blitt lite av det de siste to årene. Jeg har en liten prosjekt på gang. Det er å få med hele familien ut av landet til jul. Hvorsomhelst egentlig. Men det kan ikke være varmt tenker jeg. Vi trenger ikke å ta med noen gaver engang, det kan vi gjøre når vi kommer hjem igjen, men bare se oss rundt. Det er lenge siden jeg har reist med familien. Tyrkia, to år siden. Leeenge siden.

Jeg venter på at Tobias skal ringe. Jeg håper at han kan tenke seg å bli med meg til Oslo og ta en kaffe før han må øve med Homomen. Jeg er sulten tror jeg, men jeg vil ikke spise enda. Det hadde passet fint å spise hva som helst som vi ikke har hjemme. Og vi har mye hjemme. Men vi har sånn nammenamm ris som jeg kunne lagd med egg og skinke, kanskje reker og sånn lé blá-blá ost vi har. Mmmm.. Da var det det å reise seg opp og gjøre det. Det er ikke så gøy å lage mat til seg selv. Vil egentlig bare lage til andre jeg.. Hmm.. Nyttårsmiddag. Drama-drama, men det blir i år igjen. Hos meg da selvsagt. Ikke kalkun. Kalkun er overrated. Til tusen.

Nå satt jeg på Smala Susie. Jeg tror den er dritt, men Ulrik har snakket om det så utrolig mye, så jeg måtte jo se den. Hittil liker jeg den ikke. Liker ikke svensk. Men ser den på grunn av Ulrik. Jeg har fortsat Blade Runner og Lost Boys. Fra Ulrik. Blabla.

Helga? Hva skjedde? Jo, på fredag var det American Psycho, André, Tobias, vond rødvin og øl. Faen, jeg har savnet jævelen. Lørdag ble bare absurd. Sovnet i sengen halv åtte. Det ødela alle fine tankene og ble til ditch. Dumme meg. Nå.. Nå vet jeg ikke. Vil gjemme meg under pulten min som jeg gjorde for et par år siden. Med alle dynene og putene mine og film fra pc-skjermen. Ikke fordi jeg er lei meg eller noe. Er bare..rar. U C? Sure..

Jeg vil tegne. Og lære meg fransk. Og lage julekaker med mamma og mormor. Men det blir kanskje ikke julekaker i år. Og det betyr at det ene året jeg ikke kan kjøpe gaver kan jeg ikke gi bort julekaker. Æææ! Stress.. Hvorfor skal det være sånn med julegaver egentlig? Jeg digger jo å kjøpe julegaver, men jeg har ikke penger, så da blir det bajs. Når ble jula æsj egentlig?

Æhh. Jeg sier bare Prince & The Revolution - Let's Go Crazy. Og prøv å ikke tenke på forrige lørdag når det var fint.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smala Sussie er jo dritbra!

American Psycho er forøvrig også 1stk. ekstremt bra film - Or hhhwhat?

Skal fyre opp C.R.A.Z.Y. nå - Har du sett den? Har ikke sett den før, regner med at den er møkkbra og vel så det.. Du skal få låne den med deg imorra. Trur det er en sånn en du, spesifikt, bare er nødt til å se, gitt..

Agnes. sa...

Blæ, kanskje jeg var litt fraværende når jeg så den, men jeg er ikke med på humoen egentlig. Ulrik er jo så sikker på at det kommer til å bli den beste filmen jeg har sett. Uff da, men jeg skjønner hvorfor han tror det da.

Og American Psycho var awesome. ^^ Digga soundtracket.

Jeg vi låne den! Purple Rain er jo awesome den også. Gleder meg til å se. ;)