26. november 2008

When you were young and on your own, how did it feel to be alone?


Hvorfor skal det være så kaldt på skolen? Jeg liker følelsen av når man går inn kra kulda, så blir man varm og fryser ikke lenger, men her fortsetter du å frse helt til du drar hjem på kvelden. Brr.. SVGS, skru av viftene!

Nå sliter jeg med å få tak i Tobias. Han SKAL opp og jeg føler at det er mitt ansvar siden han sover hos meg. Dess har han bedt meg om å hjelpe han, så da må jeg jo. faen, lurer på hvor mange ganger jeg har ringt nå. TOBIAS! STÅ OPP FOR FAEN! Han må gå om 40 min fra meg om han skal rekke toget. Ikke stress, men han må jo opp. Fustrerende.

Sånn bortsett fra det lever jeg i min egen lille fantasiverden der jeg later som om alt er superdupert og fuglene kler på meg hver morgen. (Referanse til Askepott ofc.) Og det er jo forsovidt greit. Tror jeg. Har det bra jeg. Ingenting å klage over. Nei Vent. Masse å klage over, men ingenting å bruke tid på.

I dag skal jeg jobbe. Besøk er hjertelig velkommen. Karljohansgate 5-7 Arkaden, 2. etage, Shopgirl. Kom-kom. Men ikke uten gaver. Neida, du kan komme og ta med gaver etterpå.
Det er egentlig ikke stort å gjøre på jobben for tiden. Jeg går rundt og sjekker om alle støørrelsene er ute og legger ting fint og tørker støv. All alone. Buhu.. Gruer meg til folk skal ha gavekort og tilgodelapp og sånn. Vet ikke om jeg greier å skrive ut de helt enda. Håper Ulrik har tid til å gå igjennom det sammen med meg i dag eller noe. Han har gjort det ca 1000 ganger, men jeg liker ikke å drite meg ut foran kunder. Da'a.

Jeg har ringt Tobias konstant i 14 minutter nå. Og han tar fortsatt ikke telefonen. Det begynner å stresse meg litt. Hadde jeg kunnet, hadde jeg dratt opp til meg og vekt han, men det kan jeg jo ikke.

Faen, jeg må nesten det.
____________________________________

Toias valgte å bli hjemme i dag. I stedet for å ta telefonen og si det valgte han å ikke gjøre det.
Når jeg kom opp til meg for å vekke han fikk jeg høre: "Kan du slutte å leke morra mi??"
Gammelt ektepar, we has it.

Ingen kommentarer: