13. november 2008

We could belong.

Det er blått ute. Fullmåne. <3 Av og til føles det som om jeg får superkrefter av måneskinn, men jeg blir for paff til å bruke kreftene mine. Hjertet mit fyller seg med følelser og med Spor 12 på ørene letter jeg litt fra bakken. Blir ør i hodet av å bare tenke på det. Utrolige greier. Jeg vil se måneformørkelse igjen. Det var en av de mange fine dagene i sommeren. Da alt bare var sånn det var. Ting er ikke som de er lenger. Alt er bare annerledes. Men det går greit. Nei. Det skal gå greit.
Skal gi meg nå.

Jeg har så mye kjærlighet på hendene at de av og til er tunge å løfte opp. Bryllupsringen til mamma og pappa. Forlovelsesringen til mamma og stefaren min. Ringen jeg fikk av en person som fyller hjertet mitt. De er så fine å bære på.
Skal gi meg igjen.

Tobias, tusen takk for den fine sjokoladeesken. Setter masse pris på deg. :)

Ingen kommentarer: