21. november 2008

I want you.. You know I want you so bad..


Dæven. Nå er det fredag. Jeg har utrolig dårlig samvittighet for at jeg har bare vært på skolen tre dager i løpet av uken. Og det er dust av meg. Men jeg er så utslitt. Og lei. Kanskje ikke lei, men jeg er på vei til å gi opp. Jeg fikk kjeft av mamma i går når hun begynnte å prate om hvor fin skole Westerdals er og jeg sa at jeg kommer ikke inn. Og jeg mener det virkelig og var utrolig ærlig og sånn når jeg sa at det hadde vært fint, men jeg kommer ikke inn. Da fikk jeg bank. Og det er dust. Jeg skal jo prøve, men det er lenge til nå. eller egentlig ikke, men joa. New topic? Mmmkay. Fikk melding av André i sted. Blir alltid så glad når jeg får meldinger av han. Savner deg, tulling. Men snart kommer du hjem igjen for en lengere stund også skal vi spise god mat på nyttårsaften. ^^ Nå planlegger jeg fælt, men det blir bra. Gleder meg. Om det blir. Men det er smådetaljer.
Det blir forresten IKKE Budapest folkens. Vi har leid ut leiligheten nå, sååå.. Ja. Faen heller, da drar vi til Tallinn. Haha!

As we speak har jeg trukket meg heftig tilbake når det gjelder sjefing som redaktør. Jeg har oversikt og ser at folk gjør noe, og det er fint. Også er Marianne flink og engasjerer folk. Og da blir jeg lettet. Mental note: Ikke spis omlett på Bistro.
Nå er jeg på'n igjen. As the editor in chief.

I kveld blir spennende. Jeg aner ikke hva vi skal. Det blir Oslo. Mest sannsynlig.
Tobias sa at det ikke er noe stress hvor vi er, fordi de er kjendiser på byen.

Forresten: Jeg aner ikke når jeg får posta innlegget her i og med at vi ikke har nett nå. Det er jo smart i og med at vi går MK og mye av det som skjer skjer på nettet. (Digger forresten å skrive to ord etter hverandre. Små barn, store gleder. Av.. små.. ting?)
1-2-3-4-5-6-Pokémon!

Ingen kommentarer: