11. november 2008

Heartattack and wine.


Jeg har aldri skrevet blogg på doen før fant jeg ut, så det er det jeg gjør nå. Mwahha! Jeg er fylt av god humor. Gøy å lese bloggen min eller? Hæ? Hæ? Nei, nå tar jeg litt av her, så jeg skal flytte meg på rommet mitt og skrive ferdig innlegget etter at Radio Norge begynner å spille drittsanger. Det er så jævlig gøy å ha radio i dusjen, så jeg bare har den på hele tiden. Like koselig hver gang jeg skal ta meg en tur på toalettet og blir møtt av sånne cheezy åttitalls og søttitalls og nittitals og totusenalls sanger i døra. Ja musikk altså. Morromusikk. Masse A-Ha og Tears For Fears og Michael Jackson og sånn. Shit, det er vondt å sitte på dass lenge. På tide å stikke herifra. Må bare varme føttene på gulvet først og høre ferdig Duffy og tenke på Hove '08 (faen, jeg er fortsatt sint på ryddedamene fordi de greide å rote bort neste års pass. Møkkapolakker. Neida, ily for at de gidder å late som de gjør noe fornuftig på badet mitt hver onsdag.) Der spiller de A-Ha igjen vettø. Time.. Ain't gonna hold you up, ain't gonna make you stop. Faen, ma finne gamle A-Ha album igjen. Fine whine stemmen til Morten Harket. <3 Ja, jeg sitter fortsatt på dass med buksene rundt anklene.

Phew! Kom meg unna før Madrugada. :P
Nå ligger jeg i sofaen min og ser på TwinPee. Hart <3 Begynner å dævve av tho. "New shoes!" Leo er så jævlig creepy. Ben Horne har blitt gal han også.
Men da ligger jeg her da lukter på meg selv. Det hørtes jævlig ekkelt ut, men jeg lukter kokos. Det er behagelig. Jeg smaker kokos også. Jeg er sulten. Hadde jeg bare spist opp alt. Hvorfor har ikke YaYa's mer kjøtt i rettene sine? Hmm? Men koselig var det. (Denise har blitt til Dennis. Det er rart at det er rart. Digger gliset til Agent Cooper. XD ) Ja, koselig. Også dro jeg på barneskolebesøk til Kris&Thea. Barneskolebesøk vil si at man møter opp og ringer på for å leke. :D Aww.. Savnerdet jeg. Kim var ninja, men det gikk fint når jeg skulle få kos seff. ^^ Spooner.

Leser du ell, Maren? XD

9 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha jeg leser. og hæ rote bort passet?

Agnes. sa...

Ja, jeg kjøpte sånn derre superpass vettø som de la ut med telt og hele greia, men jeg la biletten på badet siden jeg åpnet brevet på dass også lå den der da, rolig og fint helt til de fittene kom en dag også var den borte. Møkkadritt! Kan jeg ringe bilettservice og be dem gjøre noe? :S

Anonym sa...

wtf bitches. jeg hadde ringt billettservice, selv om de sikkert ikke får gjort noe, også hadde jeg anmeldt de folka, serr. hvis de nekter for å ha kasta den, men er de eneste som har vært der, så bør det jo skje noe. også hadde jeg grini masse, da.

Agnes. sa...

De trodde sikkert det var søppel, så de kasta det. Bajs. Ble så jævlig skuffa vøtt. :( Men jeg håper at mamma føler synd på meg. Da blir det bra. Men jeg kommer til å ringe da..

Anonym sa...

fifan skal vi banke de? backer deg, bror!

Anonym sa...

haha, konge tee

Anonym sa...

hahaha ja! jeg fant ut at det ikke er ulovlig da, så de kan ikke drepe oss hvis vi gjør det igjen. hint hint ;)

Anonym sa...

jaaa. det må vi gjøre en gang! i want shoes (og undertøy seff)

Anonym sa...

haha bare tulla, men fant jo masse undertøy i den posen fra fretex. jeg la igjen jakka jeg fant på toget btw. var ikke så fin allikevel.