23. november 2008

You never make it easy.

Jeg sitter i sofaen min med bena krøllet sammen under mag og med Macen på fanget. Jeg har på meg lesbeskjorta og undertøy og ingenting annet. De få som vet hvorfor jeg pleier å ta på meg lesbeskjorta vet hva som fåregår i hodet mitt. Men det er ikke bare det.
Bloody sunday.

Fredagen min var en av de morsomste dagene på lenge. Takk til Thea.
Greia var at jeg skulle til Kim og slække i og med at jeg ville komme meg bortbortbort, men han skulle på øvelse. Jeg orket ikke å være så lenge hjemme, så jeg sendte melding til Thea og spurte om hun var hjemme, så jeg kunne bare dra dit og vente på at Kim skulle komme hjem. Thea var ikke hjemme, men hun ville ha med meg ut på Chateau Neuf. Jaseff sa jeg seff. Også var det mye styr og orden og plutselig satt jeg og Thea med vennene til Thea fra klassen hennes der. ^^
Det tok ikke langt tid før jentene måtte stikke og jeg og Thea satt igjen og skrek for å overdøve musikken.
Jeg tror vi satt der i to eller tre timer før Monobarn + Lasse og (jeg må innrømme at jeg aldri fikk med meg navnet hans i og med at hver gang jeg spurte skrek de andre: TOOOOORROOOOOO! Ja, da blir det Toro XD ) Toro kom og joina oss med god stemning. Og gris! :D Vi kastet gris masse den kvelden og jeg vant over alle sammen og var dronning gris resten av kvelden.
Vi satt der helt til DJ Hipster skrudde av musikken og lyset ble skrudd på. Etter det var det noe løping, litt barbeindt, bråk i buskene, krangling med Tobias, latter og stalkers fra posten (i en helt annen rekkefølge) helt til vi var fremme hos KKTS-place.
Lenge siden jeg har ledd så lenge i strekk. :P
Ahhhh.. <3



Men i går derimot var ikke så jævlig bra. Jeg var oppe sånn halv ni/ni tiden og jeg la meg/sovnet sånn halv seks tiden. Ja, du kan tenke deg hvordan tilstanden min var. Jeg og mamma var og shoppa shø, helt til klokken ett, da jeg måtte begynne på jobb. På jobben døde og døde og døde jeg helt til klokken var to over seks og jeg hadde glemt at vi skulle stenge. Jeg dro sammen med Tobias tilbake til Majostua og henta tingene våre også slang vi oss på toget til Sørumsand. Han ble hentet på stasjonen av broren sin, så jeg gikk hjem alene, men det var litt fint likevel siden det snødde sånn fin snø som bare svevde i luften. Når jeg sto utenfor huset mitt kunne jeg se alle stjernene over meg og fortsatt snødde det. Det synes jeg er litt kult. Utrolig fint i allefall.
Med én gang jeg satt meg i sofaen min skjønte jeg at jeg ikke kom til å dra noensteds i løpet av kvelden.
Unnskyld Benjamin, men jeg hadde vært utrolig dårlig company. Låver.

Ahh. Hjertet mitt presser ryggen min ned i sofaen og jeg prøver å tenke på ting som hadde fått meg til å føle meg lettere igjen, men jeg kommer ikke på noe. Hater snøstormen inni hodet mitt. Lurer på når ting virkelig kan roe seg ned. Noe sier meg at det ikke kommer til å skje før uti 2009. Kult det eller?
Ahh..
Gi meg ro i sjelen.

Ingen kommentarer: