20. november 2008

I'm Luke Skywalker.


Jobb er digg. Og Vennene mine er digge de også. Og rømme er digg. Og klementiner/mandariner (what the fuck is the difference anyway?), men ikke sammen ofc. Mamma er kul når hun prater om guttene jeg kjenner (ja, det er noen av dere som ikke kan gifte dere inn i familien). Og familien min vil støtte utdannelsen min uansett hva, og det er fint å tenke på. ^^ Mamma er sint forresten, og det er fint, for det er jeg også.
Jeg kunne ønske at jeg hadde en magisk penn som gjorde alle leksene mine og kunne memorisere for meg, for jeg vet at det ikke er noe vits for meg å pugge til prøven fordi at hvis jeg ikke har lært ting i timene enda, så kommer jeg ikke til å lære dem nå heller. Og det er teit. Fy! TeenageAgnes. Hun har skylden for hjernefuck. Og nå fant jeg forresten ut at jeg tok med meg feil bok hjem. Serr. Kan skolen gå verre nå? Ja. Deadline for festivalavisen er 5. des. Og det stresser meg masse. Og i tillegg til det stresset begynner folk å planlegge hva de gjør til neste år og jeg aner ikke og dør inni meg hver gang jeg må si at jeg ikke vet.
Æh.. Gir opp.

Men først:
Jeg ble tagget av Christiane om å gjøre sånne greier.
Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg. 2. Lag en liste med seks uinteressante ting om deg selv. 3. Tagg fem andre blogger, og la dem vite det ved å kommentere på dems blogg.

1. Jeg har en utrolig dårlig selvbilde og tar ikke fine ting folk sier til meg seriøst. Det er søtt å høre på, men.. Såwry! :D

2. Jeg har 32 kjoler.

3. Jeg var helt besatt av å kjøpe Nemi i litt for lang tid. Og selv om jeg hadde kjøpt Nemi, så leste jeg bare stripene laget av Ronja.

4. Jeg liker å juge til folk jeg ikke kjenner. Småting, men ikke mye. Slår ofte tilbake hvis jeg blir kjent med de, men det er bare gøy.

5. Jeg liker å ta på meg ting som ikke er mine etter at jeg har overnattet borte.

6. Jeg er veldig eiersyk over tingene mine og vennene mine. Mest tingene mine. Og mest av tingene er det filmene mine. (7.) Må ha orden.

Har ikke lyst til å tagge noen andre siden alle har blitt tagget i det siste. Jeg er en skikkelig rebell. XD

15 kommentarer:

Anonym sa...

så på bildene dine på deviantart. dæggærn, du kommer til å bli en sånn en gr8 photographer en dag. knuws u hates it, men værsego. swallow.

Anonym sa...

DITTO! dusj er stress og kaldt unntatt når man står der og koser seg. ):

Picard sa...

Man får ikke mandariner i butikkene i Norge, vi importerer det ikke.

Klementin er en krysning mellom mandarin og en eller annen annen frukt.

Klementin har ikke steiner, det har mandarin.

:)

Agnes. sa...

Ina: Hmmf.. Takk pus. ^^

Ole Thomas: Dusj i bastuen hadde vært kult. Vaaaarmt.. ^^

Ida-Sofie: Oi.. Hvordan vet du detta? :D

Picard sa...

google.

Agnes. sa...

Swwwwweeeeeeeeeet. :P

The Trashcan sa...

....noen klementiner har likevel steiner, og derfor er det mange som feilaktig kaller de mandariner.

Agnes. sa...

Battle? :P

Christiane sa...

jeg elsker også lyve.
jeg gjør det alltid når jeg er ute. haha
også til taxifolka.. pleier å si at jeg har dårlig tid for jeg skal rekke mitt eget show. at jeg er drit nervøs og sånt, siden det er nesten 1000stk som har sagt at de skal komme, på facebook. lol

(en venninne av meg gjorde det samme en gang og hun ble bedt om autograf)

Agnes. sa...

Hahaaa! XD Awesome. Det vil jeg óg si en gang. :P

Idacandy sa...

haha.
ditto, på lyvedelen.

Nincompoop sa...

De er rett og slett ikke kjønnsløse klementiner :P

Anonym sa...

hahha sånn søt loka da (ta det til deg, er sant)

Agnes. sa...

Thiih. ^^ Søtejenter.

Anonym sa...

Jeg har også alltid kjøpt Nemi kun på grunn av Ronjastripene. La henne gi ut noe eget!