10. november 2008

I don't know how I'm gonna tell you, I can't play with you nomore.


Jeg har falt litt tilbake på Zep de siste dagene hører på I og III om og om igjen. Dige? Qui. Også har jeg desverre sett ferdig alle GG-episodene som finnes på nett og det er jævlig trist egentlig. Hvorfor jeg ser på Gossip Girl? Jo, fordi jeg er misunnelig ofc. Dess er det digg å innse at det kan alltids være mer drama "der ute" enn det som er i livet mitt. (Dess hadde jeg aldri begynnt å blogge uten GG. Men det er tusen år siden og da blogget jeg ikke orentlig. Snakker om bøkene.)

As I speak sitter jeg med den siste British Vogue og Vanity Fair i fanget. Vogue har de mest fantastiske bildeseriene. Fantastic Fashion Fantasy heter hele bladet denne gangen og tar for seg utrolig mange godbiter innenfor mote. Også har Tim Walker tatt noen fantastiske bilder inspirert av Roald Dahl. Dige. 25% på alle utenlanske blader på Narvesen vettø.
Jeg leste nettopp gjennom det jeg skrev og må bare nevne at jeg ikke er en moteblogger, men elsker blader. ^^

A woman who my mother knows
Came in and took off all her clothes.
Said I, not being very old,
"By golly gosh, you must be cold!"
"No, no!" she cried. "Indeed I'm not!
I'm feeling devilishly hot!"

Jeg hadde en litt spontandate med Tobias, Kim og André i dag. Vi var på Café Sara og spiste überdigg grillspyd alle sammen. Også tenkte jeg på forrige gang jeg var der..det var med Julie. Husker du hva som skjedde? Oijøss. Æsj, tenke på noe annet.

Nå skal jeg jaggu meg fyre på med Twin Pee tror jeg. Lenge siden nå. Dess må Siggen få igjen boksen sin, stakkar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jeg lider, uff.... uff uff..

over halvveis inn i C.R.A.Z.Y. nå, forresten - Og den er møkkbra hittil:-)
http://www.youtube.com/watch?v=wuUJ0AO7sPk
Sjekk 00:43 - Bare jeg som får ereksjon? Faren hans ligner på Kevin Spacey..

Gled deg.

Agnes. sa...

Shalldo bitch. ;)

Anonym sa...

øh..tag. sånn ca

Agnes. sa...

Øh.. Shalldo.

Anonym sa...

hææhæh hun er eid, ja. du MÅ henge med oss en gang. snart. ja.

Agnes. sa...

Jafaen, det der var egentlig alt for fønni. Jeg er så misunnelig på de derre. Vil også komme inn på steder. Ikke bli kastet ut da tho. Men i stedet skal jeg henge med dere. ;) Kommer du innom sjappa på onsdag eller? Puss :*