6. november 2008

She's not a girl who misses much.

I går var jeg en zombierobot. Au. Men det gikk fint for det.

Etter en hel natt på tirsdag med Jules, Tobii, digg & sigg og valget, falt vi i koma alle sammen. I senga mi. Og det var så evig kjipt å stå opp derifra. Møljepul <3. Også var jeg på jobb på onsdag da. ^^ Det var gøy. Nææt. Men jeg pratet med mamma og Tobias og Julie mens jeg var på jobben. Grunnet et lite sjokk jeg fikk på vei dit. Jeg var helt sikker på at jeg drømte siden jeg var i koma, men meldingene er fortsatt på mobilen, så det er sånn det er. Jeez.. Uffnei.
Etter jobb dro jeg til Lillestrøm (æsj) for å drikke kaffe med Mads. <3 Vi satt på Pikene på Torvet som spilte Britney Spears, Kylie, Carola og gamle Madonna sanger. Det siste var greit da men æsssj. Mads er kos da ofc. Vi pratet masse piss.

I sted når jeg og Jules skulle løpe ut fra klasserommet hekta yndlingskjedet mitt seg fast i døra og døde. :( Vi plukka opp alle perlene i gangen da. Snille Julie. :* Så nå er det perling på G. Jeg har brukt kjedet til alt mulig konstant i tre måneder.. Kanskje det var på tide å gi slipp. Seee daa! (Og se så søte jeg og Julie er da. ^^)
Kul tee. XD "Optimus Prime 4 president"

Blææ.. Ikke gråt, agnes.

Etterpå skal jeg få besøk av Kim. Jeg tror faktisk at han ikke har vært hos meg siden rett etter at Are dro. Det er dumt, fordi Kim er <3. Men samtidig synes jeg at det er gøy å besøke han i Oslo fordi da møter jeg masse folk og slipper å være hjemme.

Jeg tror helgen kommer til å være utrolig koselig. Wæææ! Gledeseg. Og jeg har penger.. Er ikke det fantastisk? Det synes jeg. Fordiatte jeg er glad når jeg er med vennene mine. "Så raaaart!"

Oijæhh. Jeg er glad i dag. Kunne tenke meg en kos fra trygge hender. Julen kommer snart. Eller noe. Ahh. Samma. Tenkepånoeannet. JULIEEE! PULEBOKA!

3 kommentarer:

Anonym sa...

puleboka babooon.

Agnes. sa...

Babooon.

?

Ape?

Anonym sa...

Hi,

I am regular visitor of this website[url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips].[/url]You have really contiributed very good info here minxinna.blogspot.com. Do you pay attention towards your health?. Let me show you one truth. Research displays that nearly 80% of all United States grownups are either fat or overweight[url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips].[/url] So if you're one of these people, you're not alone. Infact many among us need to lose 10 to 20 lbs once in a while to get sexy and perfect six pack abs. Now the question is how you are planning to have quick weight loss? You can easily lose with with little effort. If you improve some of your daily diet habbits then, its like piece of cake to quickly lose weight.

About me: I am blogger of [url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips]Quick weight loss tips[/url]. I am also mentor who can help you lose weight quickly. If you do not want to go under difficult training program than you may also try [url=http://www.weightrapidloss.com/acai-berry-for-quick-weight-loss]Acai Berry[/url] or [url=http://www.weightrapidloss.com/colon-cleanse-for-weight-loss]Colon Cleansing[/url] for effective weight loss.