3. november 2008

You're lucky-lucky, you're so lucky.


For meg er det sånn at hvis jeg greier noe bra blir det jevnet ut med at det er noe bajs som skjer. That's my karma for ya'. I dag slo jeg gym læreren min i løping. Hah! Det er føn. Øm. Jeg løp på 1,3 og jeg sa det til læreren og han trodde ikke på meg, så jeg lot han ta tida mi. PAWN!! Jeg løper fortere enn gymlæreren min! I ti meter.. But anywho. I gjengjeld mistet jeg gymposen min. Dumme meg. Og jeg fikk lite i lønn. Eller ikke lite, men mindre enn jeg hadde regnet ut. Ohwell. Sammafaen. Hahaaa..
Futurama er ikke så morsomt som jeg huska at den var. Blabla shedeli. Jeg føler meg pen i dag. ^^ Går rundt med briller og greier.
Mamma lovte meg at vi skulle spise kylling, men det ble fisk. Fisk er digg. Må spise noe annet enn fisk. Neida. Joda. Sunn fisk i stedet. Rrr. Får slenge meg på båten en dag da. Oi..HAHAHAHAA! XD

Jeg synes synd på dere som leser bloggen min. Julie og Sigurd. Og Are da ofc.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Man SYNS synd på folk, man føler ikke synd på folk.

Veit ikke åssen det er i (f)Estland, jeg, men det er nå iallefall vanlig i Norge.

Agnes. sa...

Du er dum. Jeg leste det nå. Jeg skulle skrive føler med. Men det gjorde jeg ikke. Jeg løper fortere enn deg.

Anonym sa...

Oh, hvilken bragd, hehe..

Agnes. sa...

Blabla.

Anonym sa...

hahah båt hah

Agnes. sa...

Hyysh. :P

Ingrid og Lisell sa...

Jeg følger med, og venter på en oppdatering! ;)

Agnes. sa...

Uuuuh! ^^ Om hva da? :D Bare å ringe vettø, har alltid mye å fortelle. ;)