25. november 2008

XX XY That's why it's you and me.


Jeg skjønner ikke hvorfor mamma tror at jeg er flinkere på skolen enn jeg er. Jeg tror at det er fordi når jeg gikk på barneskolen og ungdomskolen, så sa lærere at jeg er flink, men bruker ikke alt jeg har inni meg. At jeg kan være flinkere om jeg gidder. Hvorfor skal jeg ikke gidde å være flink? Hmm? Så egentlig er alle forventningene når det gjelder meg ubrukelige. Låver.
Også skal mamma diskutere dette med meg om at "Jaja, nå må du passe på at du gjør så godt du greier, fordi du har vel sikkert ikke gjort det hittil" eller noe sånt. Hvorfor tror hun at jeg ikke gjør så godt jeg greier? Bare fordi jeg har blitt dårligere betyr ikke at jeg har blitt det fordi jeg har så jævlig lyst. Jeezass.

Åh. Greit å få ut dét rotet hvertfall.

Jeg har hatt en middels fin dag. Vi tok bilder i dag og alle i klassen så så fine ut og det er fint. ^^ Også var det enkeltbildene da ofc. NEI! Ikke fint i år heller. :P Men det der er helt sykt nesten. Jeg har hatt det samme frossne jeg-liker-meg-ikke-her-blikket siden..helt siden jeg kan huske. Med en gang jeg blir plassert i en stor mellom svære blitz og lightboxes og reflektorer får jeg mark og blir støgg. Eller kanskje jeg er styggere enn jeg først trodde. Det er en fin tanke. Hah!
Også har jeg blitt stresset over HTML-oppgaven. Hvordan skal jeg få til det? MEN! Jeg har en finfin designplan. Jeg håper at produktet blir like fint som idéen. Det er det som er vanskelig.

Gleder meg til tverfaglig eksamen i neste uke. Mm.. Det var gøy forrige gang hvertfall. I og med at jeg var utrolig fornøyd med resultatet OG fikk en fin karakter. Får se hva oppgaven blir i år da.

Snart kommer Tobias. Han har faktisk ikke vært her på nesten to uker eller noe. Jævlig dust egentlig. Ikke han, men det at han ikke har vært her. Jeg regner med at vi skal se en film og spise noe mat jeg kommer til å lage og sovne altfor sent.

Jeg har ingenting fint å skrive om.
Jo, det har jeg.

Læreren min tror at jeg og Aleks er kjærester. ^^
Jeg har gått rundt hjemme med bare strømpebukse og svær genser. <3
Jeg så C.R.A.Z.Y i sted, og likte den utrolig godt.
Jeg drømte mye fint i sted når jeg sovnet i sofaen. Jeg husker ikke hva, men jeg vet at det er fint fordi det varmer fortsatt inni meg.
Oppe i stua er det masse klementiner.
Snart kommer Tobias og vi skal spise ost & kjeks.
Thea skal hente skjerfet mitt fra Chateau Neuf .
Jeg klipte ut masse fint fra blader i sted og skal henge de opp om ikke så lenge.
Mamma skal fremkalle tre filmer og en CD fylt av bilder. ^^
Det er fint vær.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha. yezzir. smask var bare en comment.
kanskje du er litt ukonsentrert på skolen pus?

Agnes. sa...

Nei. Jeg suger. :P

tekanne sa...

du er søt og jeg liker deg litt <3

Agnes. sa...

Aww. ^^
Søt.