2. november 2008

You keep your distance with a system of touch.


Jeg tror at når to mennesker er fyllesyke sammen finner man ut ganske mye om..nei, jeg greier ikke å skrive det. Jo.
Man finner ut ganske mye om venneforhold når man er fyllesyke sammen. Jeg mener.. Hvis det ikke funker å være sammen i en tilstand der man egentlig skal være alene, så er det en lost cause. Det jeg prøver å si at jeg har vært fyllesyk i dag, men det funka jo fint. Det er bare det atte det blir mye stirring i veggen hvis du mener det jeg skjønner. Skjønner du hva jeg mener? Fint det. Men jeg var ekstrem i dag. Det var jo Dr. Phil, og da begynner man å tenke på de viktige tingene i hverdagen, ikkesant. Haha! Jeg er så utrolig morsom. Men nå surrer jeg fælt her. Jeg vet hvorfor, det er fordi jeg ikke vil ha noe stress, men nå skal jeg egentlig ikke ha noe stress, så da er det ikke noe stress, sant? Ikkesant.
I går var jeg, Kris og Thea hos Vidar. Det var koselig å henge på Sørumsand med folk du bare ser i Oslo. Vi pratet mye piss og så på Amerian Pie på VHS og Purple Rain. Purple Rain dør ganske mye mellom den første og siste sangen, så først sovna Kris og Thea, så sovna jeg (på dass vel å merke). Thea kom etter hvert og vekte meg også gikk vi og så på filmen. Også kom tittelsangen og vi sang med. Jeej! Hmm. Blabla.
Jeg lukter godt. ^^

Bilde av meg på Hove. ^^ Av Julie.

8 kommentarer:

Anonym sa...

En av favoritt-tilstandene mine er når jeg våkner opp delvis fyllesjuk med Ole Martin.
For da record.

Mr. Ray sa...

Det tror jeg er konge. ^^

Mr. Ray sa...

Hvorfor er jeg (Agnes) logget på som Tobias?
Gøy. Shall I use my superpower to fight crime og join the evil force..?

Agnes. sa...

Det var gøy.

Anonym sa...

Ble litt skremt, jeg, ratt.

Du skulle flydd rundt og uhemmet fyrt løs svart humor retta mot Eric Clapton.

Agnes. sa...

XD Synes det var litt fønni jeg da.. ^^

Ida Nikoline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Agnes. sa...

Hiih. Jeg vet hva du skrev.