10. november 2008

Does she still remember times like these?


Da var det den derre tagginga som alle driver med da.
Ble tagget av Jules.
"You have to mention the person who nominated you, and then tag five more blogs and notify them. List six unimportant things that make you happy and then state the rules.

1 - Når fremmede smiler til meg.
2 - Ta av forseglingen på nye filmer.
3 - Puleboka.
4 - Dansing.
5 - Kos.

Jeg ble glad bare av å skrive lista jeg. ^^ Takk, Julie.

Øm. Sender videre til..

Emma.
Linn.
Benjamin.
Tobias.
Are. (Vet at du ikke har noe blogg, men jeg vet at du leser dette.)

Ahh.. That's The Way - Led Zeppelin <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

jeg troooor jeg skal til byen, så da kommer jeg innom :D har kjøpt lue da, men har penger, så skal lete etter noe jeg liker. på den svarte avdelingen seff!

Agnes. sa...

Ofc, baby. :D

Anonym sa...

like making u happy love.

Nincompoop sa...

takk for tæggen ;)
Skjønte hva det innebar, men ikke poenget :P

Anonym sa...

Hæ?

Agnes. sa...

Emma & Benjamin: Just do it! :D